StoryEditor

Kasting na ovečku. Projekt Liptovečka.

22.04.2016, 10:23
Slovenský výrobca syrových špecialít, bryndze a prírodných syrov, značka Liptov spustila v polovici apríla online projekt Liptovečka.

V prvej fáze nazvanej Kasting, hľadá Liptov tvár svojej kampane – víťaznú ovečku, teda Liptovečku. Spolu s bačom z RD Hybe, kde sa projekt realizuje,  vybrali zástupcovia značky Liptov spolu s realizujúcou agentúrou THIS IS LOCCO tri ovečky, z ktorých verejnosť vyberie víťazku formou hlasovania na www.liptovecka.sk v termíne od 15.4. do 30.4.2016. Každá ovečka má vytvorený svoj profil a vlastné profilové video. Tá, ktorá nazbiera najviac hlasov, bude tvárou v hlavnej časti kampane. V tejto prvej kastingovej fáze projektu budú rozdané tri balíky syrov Liptov, stačí hlasovať za svoju favoritku. Kastingové videá nahovoril M. Hudák.

Po zvolení víťaznej ovečky môže verejnosť od 2. mája denne sledovať Liptovečku prostredníctvom GPS lokátora umiestneného na víťaznej ovečke. Okrem pozorovania života Liptovskej ovečky sa rozbehne aj ť hlavná časť súťaže. Podmienkou vstupu do súťaže je kúpa bryndze Liptov, zadania kódu a dátumu spotreby z obalu výrobku. Následne stačí tipovať správnu odpoveď na jednu zo štyroch týždenných otázok týkajúcich sa života Liptovečky – koľko kilometrov nachodí alebo nadojí mlieka v danom súťažnom týždni.

Štart 2. fázy  2.mája 2016 a ukončenie 31.5.2015. V hlavnej časti súťaže sa bude súťažiť spolu o 60 balíkov syrov Liptov za 3 000 € a o hlavnú cenu – pobyt rozprávkovej kolibe U dobrého pastiera v srdci Čutkovskej doliny.

Cieľom kampane je potvrdiť autenticitu a reálnosť pôvodu horského mlieka použitého pri výrobe Liptov syrov a bryndze, rovnako ako potvrdenie voľného pohybu oviec, ktorých mlieko sa používa pri výrobe Liptov bryndze     

Zdroj: PBR

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
11. júl 2025 20:07