StoryEditor

Elite Solutions štartuje komunikáciu českej značky Korunní

19.06.2014, 17:14

Značka minerálnej vody Korunní ohlásila víťaza tendra. Je ním agentúra Elite Solutions. Kampaň pre minerálnu vodua sirup bude zasahovať do klasických formátov ako TV a print aj do online prostredia.

V letných mesiacoch tak médiá osvieži veľa rozmanitých a zábavných charakterov, ktoré pripravil tím Viléma Rubeša z Elite Solutions s režisérom Jiřím Strachom a kameramanom Martinom Štrbou. Celkom sa pripravuje 12 spotov a natáčanie prebieha práve v týchto dňoch v Prahe. Vo vybraných TV spotoch prepožičali postavám svoje ruky a tváre tiež zástupcovia klienta a agentúry.

Spoty doplní interaktívna microsite. Vedenie značky sa vyjadrilo, že chce vrátiť značku na obrazovky v zábavnom štýle. "Sme potešení návrhmi, ktoré sme dostali a ktoré v kampani použijeme. Elite Solutions svojou sviežou kreativitou presne vystihli, čo sme mali na mysli," dodáva Jaroslav Barvíř z Korunní. Kampaň by sa mala dostať do médií už počas prázdnin.

Zdroj: Elite Solutions

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
09. júl 2025 04:26