StoryEditor

Internet sa presúva od textu k fotografiám a videám

14.05.2013, 10:29
Posledných pár rokov je na internete možné sledovať trend, kedy sa obsah aj návyky užívateľov presúvajú od textu k fotografiám a videám.

„Vo veľkej miere to súvisí s rýchlou dobou, v ktorej žijeme. Ľudia na internete chcú menej čítať a viac pozerať. Dobrá fotografia či video má výhodu, že nepotrebuje komentár, je medzinárodná a rýchlo sa šíri medzi užívateľmi. Časť obsahu portálu pritom vytvárajú zdarma svojimi fotografiami a videami práve užívatelia.“, hovorí Kamil Šimkovič, spolumajiteľ medzinárodného portálu o bývaní www.inspireli.com, založenom práve na fotografiách.

Tieto slová potvrdzujú aj známe akvizície na internete:

  • kúpa YouTube (portálu na zdieľanie videí) spoločnosťou Google za 1,65 miliardy dolárov,

  • predaj Instagram (mobilnej aplikácie na zdieľanie a úpravu fotografií ) spoločnosti Facebook za 1 miliardy dolárov,

  • rast trhovej hodnoty Pinterest (portálu na zdieľanie fotografií ) na súčasných 2,5 miliardy dolárov.


 

Zdroj: inspireli.com

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. jún 2025 04:07