„Vo veľkej miere to súvisí s rýchlou dobou, v ktorej žijeme. Ľudia na internete chcú menej čítať a viac pozerať. Dobrá fotografia či video má výhodu, že nepotrebuje komentár, je medzinárodná a rýchlo sa šíri medzi užívateľmi. Časť obsahu portálu pritom vytvárajú zdarma svojimi fotografiami a videami práve užívatelia.“, hovorí Kamil Šimkovič, spolumajiteľ medzinárodného portálu o bývaní www.inspireli.com, založenom práve na fotografiách.
Tieto slová potvrdzujú aj známe akvizície na internete:
kúpa YouTube (portálu na zdieľanie videí) spoločnosťou Google za 1,65 miliardy dolárov,
predaj Instagram (mobilnej aplikácie na zdieľanie a úpravu fotografií ) spoločnosti Facebook za 1 miliardy dolárov,
rast trhovej hodnoty Pinterest (portálu na zdieľanie fotografií ) na súčasných 2,5 miliardy dolárov.
Zdroj: inspireli.com