StoryEditor

Až 20 príspevkov od spoločnosti MediaCom na shortliste Media Lions

19.06.2012, 15:23

Spoločnosť MediaCom, oceňovaná mediálna agentúra, zaznamenala významný úspech, keď sa 20 z jej prác dostalo na shortlist prestížneho medzinárodného festivalu kreativity v Cannes.

Z celkového počtu 15 zúčastnených agentúr sa tak spoločnosť MediaCom zaradila hneď na druhé miesto.

Na shortlist sa dostali práce spoločnosti MediaCom v kategóriách "Najlepšie využitie audio reklamy", "Najlepšie využitie vonkajšej reklamy", "Najlepšie využitie eventov/ živej reklamy", "Najlepšie využitie reklamného obsahu a sponzoringu" a "Najlepšie zapojenie spotrebiteľa".

Práce prezentujú kampane z celého sveta vytvorené pre klientov ako Audi, Volkswagen, Canon, Procter & Gamble, Ikea, Dell, Hasbro.

"Som nadmieru spokojný s našou tohtoročnou prezentáciou v Cannes," povedal CEO spoločnosti MediaCom Stephen Allan. "Lions sú najvýznamnejším ocenením v reklamnom priemysle a som hrdý, že porotcovia ocenili excelentnú prácu, ktorú spoločnosť MediaCom odvádza pre svojich klientov."
Absolútnych víťazov ocenenia Media Lions sa dozvieme v utorok, 18. Júna 2012.

Spoločnosť MediaCom bola nedávno označená ako Network of the Year na Medzinárodnom festivale mediálnych cien 2012 a tiež sa mu ako prvému v odvetví podarilo získať toto označenie tri krát po sebe aj na M&M Awards v rokoch 2009-2011.

Zdroj: MediaCom

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
07. december 2025 17:10