Produkty spoločnosti Triola sa úspešne predávajú v Českej republike, na Slovensku však bola ich ponuka doteraz obmedzená. Značka je pritom pojmom v oblasti kvalitnej a tradičnej spodnej bielizne a plaviek pre všetky typy veľkostí a postáv.
Otvorenie predajne Triola. Zľava Beatrix Leskovská, Lucie Jirásková a Monika Lasmanová.
Súčasťou slávnostného otvorenia predajne v bratislavskej pasáži Luxor bola aj módna prehliadka a poradenstvo stylistky. Jej služby budú môcť využívať aj zákazníčky na Slovenku. Vo firemných predajniach v Českej republike totiž úspešne funguje koncept Triola Styling Tour, ktorý bude adaptovaný aj u nás. Styling day je určený ženám, ktoré nepoznajú svoju správnu veľkosť. Týchto žien je stále vyše dvoch tretín. A keďže Triola naozaj ponúka riešenie pre všetky typy postavy, košíčky od veľkosti A do K, vrátane obvodov od 65, rozhodla sa zákazníčky edukovať a poradiť im. Dobre sediaca spodná bielizeň je totiž základom sebavedomia každej ženy.
Nová predajňa v bratislavskej pasáži Luxor.
V predajni nájdete širokú ponuku spodnej bielizne značiek TRIOLA, Charme aj Like YOU. V modernom interiéri vás obslúži vyškolený a príjemný personál. Predajňa ponúka aj pohodlné nakupovanie pre mamičky, nakoľko sa tam nachádza detský kútik. Priestory sú bezbariérové, takže umožňujú pohodlný nákup aj ženám na invalidnom vozíku.
„Cieľom novootvorenej predajne je ponúknuť najširší a najaktuálnejší sortiment spoločnosti Triola pre ženy na slovenskom trhu. Zároveň ale okrem kvalitnej bielizne chceme naučiť najmä spotrebiteľky, ako si ju správne vybrať, pretože dokážeme priniesť riešenie pre každú postavu,“ objasnila Michaela Barochová, marketingová riaditeľka spoločnosti Triola.