Nová fľaša Ballantine’s Finest púta pozornosť na pultoch už od polovice prázdnin a odkaz svojho zakladateľa Georgea Ballantine znovuobjavuje v štýlovom modernom duchu. „Fľaša Finest sa v priebehu rokov zmenila len veľmi málo. Cítili sme však, že prišiel čas jej vzhľad aktualizovať a priblížiť vkusu jej súčasných milovníkov. V spotrebiteľských testoch si nová fľaša počínala vynikajúco a prekonala aj naše najodvážnejšie očakávania,“ hovorí Lenka Dzureková Petránková, za Ballantine´s.
Headlineom „Nová fľaša. Rovnaká úžasná chuť“ podporí novú tvár obľúbenej blended whisky aj printová kampaň od agentúry TAG, Veľká Británia. Popri nej komunikuje Ballantine’s so spotrebiteľmi v relevantných médiách už tradične prostredníctvom PR, ktoré značke dlhodobo zabezpečuje agentúra Media & Communication Consulting. On-trade podpora Ballantine’s Finest sa na prelome leta a jesene sústredí na 300 slovenských barov a počas septembra bude súčasťou spotrebiteľskej akcie aj v off-trade - v 15 TOP pobočkách reťazca Tesco.
Ani po redizajne sa Ballantine’s Finest, samozrejme, nevzdáva ikonického obdĺžnikového tvaru, ktorý ju preslávil - po novom je dokonca ešte hranatejší a sebavedomejší. Rovnako nezmenený ostáva aj obsah. Milovníci Ballantine’s Finest v novej fľaši stále nájdu svoju obľúbenú whisky lahodnej oblej chuti so stopami rašeliny, karamelu a kakaa, jemným nádychom kvetov aj obilia.