Online objednávacia služba pre donášku jedla Foodpanda a jej sesterská firma Hellofood sa rozrástli do 40 krajín sveta len za 22 mesiacov a to s úžasným medziročným nárastom o 100 %. Značka sa vďaka ponuke vyše 22 000 reštaurácií stáva globálnym lídrom v online objednávaní jedla.
Ešte pred rokom bola spoločnosť aktívna len v 20 krajinách, no vďaka dynamickému rastu sa tento počet zdvojnásobil, a stáva sa tak najrýchlejšie rastúcou službou z portfólia Rocket Internet. V prvých dvoch mesiacoch roku 2014 privítali Foodpandu krajiny Alžírsko, Adzerbajdžan, Bulharsko, Chorvátsko, Libanon, Srbsko, Kazachstan a Uganda. V priebehu roka 2014 ich bude nasledovať niekoľko ďalších.
Rast nekončí
„Sme globálna spoločnosť,“ hovorí Ralf Wenzel, spoluzakladateľ a riaditeľ spoločností Foodpanda a Hellofood. „Naša schopnosť rozširovať sa na nové trhy nám dáva veľkú konkurenčnú výhodu a súčasný akcelerovaný rast je dôkazom toho, že náš model funguje a zákazníci oceňujú pohodlie, ktoré im ponúkame. V každom regióne máme skvelé lokálne tímy a pokračujeme v práci na tom, aby sme naše produkty ponúkali v ďalších krajinách sveta.“
Foodpande sa podarilo získať investície vo výške približne 48 miliónov dolárov od investorov ako napríklad Investment AB Kinnevik alebo Phenomen Ventures. „Na Slovensku ponúka Foodpanda možnosť objednávky jedla z vyše 100 prevádzok, pričom naše služby poskytujeme momentálne v mestách Bratislava a Košice. Už v najbližšom období sa ale rozrastieme do ďalších slovenských miest. Aktuálne finišujeme dohody s reštauráciami,“ uviedol Peter Varga, riaditeľ spoločnosti Foodpanda pre Slovenskú a Českú republiku.
Foodpanda patrí medzi elitu
Pred necelým mesiacom sa Foodpande podarilo stať sa oficiálnym partnerom spoločnosti Nokia. Aplikácia na objednávanie jedla je tak jednou zo základných predinštalovaných aplikácií v rodinách modelov Nokia Asha, Lumia a X. Dostáva sa tým do prestížnej skupiny aplikácií od výrobcov Facebook, Twitter, Viber či Gameloft a Electronic Arts. Aj vďaka tomuto je online objednávanie jedla čoraz viac prístupnejšie a jednoduchšie pre každý hladný krk.
Zdroj: Kharisma

