Jeden z najčítanejších ženských magazínov na online trhu s viac ako trištvrte miliónom pravidelných čitateľov mesačne zmenila svoj dizajn!
Hlavným cieľom redizajnu stránky Diva.sk je upevnenie jej pozície, ako jedného z najnavštevovanejších lifestylových webmagazínov pre ženy. „Cieľom novej Divy je podčiarknuť jej príťažlivú ženskosť a zahaliť ju do luxusu informácií, ktorý dokáže svojim čitateľom vždy niečo nové ponúknuť,“ vysvetľuje produktový manažér Milan Konečný. „Zároveň sa snažíme držať krok so súčasnými trendmi, ktorými sme chceli posilniť vizuálnu stránku webu z hľadiska používateľa. Diva.sk tak spĺňa kritériá najmodernejšieho web magazínu podľa svetových trendov. Po novom ponúka viac vizuálneho obsahu, aby ľudí viac zaujal,“ uvádza Konečný.
Zjednodušila sa aj štruktúra webu pre používateľov - scrollovanie obsahu bez preklikávania, sa, samozrejme, zachovalo. Pribudli však sekcie v menu na hlavnej stránke, kde nájdu čitatelia témy, ktoré súvisia s aktuálnou sezónou. Samozrejmosťou sú aj tradičné sekcie, na ktoré boli čitatelia doposiaľ zvyknutí. Novinkou je aj interaktívna zóna na hlavnej stránke, ktorá obsahuje viacero užitočných aplikácií na denné použitie.
Miernym redizajnom prešlo aj logo, v rámci ktorého sa odstránila kvetinka, aby sa podčiarkla moderná a čistá línia trendového ženského magazínu.
Zdroj: Ringier Axel Springer Slovakia