· Kampaň Unileveru Kan Kajura Tesan vyniesla PHD India troch zlatých levov
· Kampaň Warner Bros. LEGO získala dve zlatá pre PHD UK
· Spolu 24 cien v kategóriách Media, Mobile, PR, Direct, Creative Effectiveness, Promo & Activation
· Jedna Grand Prix, šesť zlatých, tri strieborné, deväť bronzových medailí, dve ceny Creative Effectiveness
PHD, súčasť Omnicom Media Group, získala dvojnásobok zlatých levov v Cannes ako ktorákoľvek iná mediálna sieť, pričom štyri zlatá získala PHD ako prihlasujúca agentúra.
Ďalších 20 levov získala PHD ako jedna z menovaných agentúr, čím celkový počet cien pre PHD dosiahol 24.
PHD India si odnáša troch zlatých levov za kampaň Kan Kajura Tesan campaign pre Unilever v kategórii Media /Najlepšie využitie audio a Zlato v Médiá /Najlepšie využitie mobilných zariadení. Kampaň tiež získala zlato v kategórii mobile – Odozva / Aktivita v reálnom čase.
PHD UK získala dvoch zlatých levov za Warner Bros. All LEGO Ad Break v kategóriach Využitie Branded Content & Sponzorstvo a Publikácie & Médiá.
Mike Cooper , CEO PHD Worldwide povedal, “Minulý rok sme boli druhou najviac ocenenou agentúrou v Cannes, s celkovo ôsmimi cenami aj vďaka kampani Dove Sketches a naozaj nás nenapadlo, že by sme to mohli prekonať. Sme veľmi radi, že sme tento rok boli ešte úspešnejší a získali 24 cien. Naše tímy môžu byť veľmi hrdé, pretože na získanie ceny je potrebné obrovské množstvo práce.
Kampaň Kan Kajura Tesan (KKT) pomohla Unileveru Hindustan osloviť mediálne slabú vidiecku populáciu v Indii tým, že vytvorila zábavnú platformu pre mobilné zariadenia. Išlo o prvý takýto čin pre Indiu aj Unilever, spájajúci mobilných operátorov a poskytovateľov obsahu. Vytvorili vlastnú inovatívnu zábavnú platformu Unileveru pre mobilné zariadenia a za šesť mesiacov sa tento mobilný kanál stal najväčšou zábavnou platformou v oboch regiónoch, kde kampaň bežala - Bihar a Jharkhand.
Kampaň PHD UK All LEGO Ad Break propagovala film Warner Bros.’, The LEGO Movie. PHD vymyslela a naplánovala celú reklamnú prestávku v ITV tak, že jednotlivé TV spoty vyrobila z LEGO kociek. Štyri značky tak boli zvečnené v LEGO kockách v reklamnej prestávke počas programu Dancing on Ice stanice ITV: Confused.com, Premier Inn, BT a The British Heart Foundation.
Daren Rubins, CEO PHD UK sa vyjadril, “Reklamná prestávka LEGO je skutočne inovatívnym počinom, ktorý zaujal pozornosť verejnosti a preniesol ju do sveta vyrobeného z kociek LEGO. Do tohto projektu šlo nesmierne veľa vášne, energie a čistého entuziazmu a dôkazom sily tejto myšlienky je aj ocenenie na festivale Cannes Lions.”
Videá prípadových štúdii pre LEGO a KKT nájdete na linkoch uvedených nižšie, heslo Cannes2014
LEGO - https://vimeo.com/98049549
KKT - https://vimeo.com/98049551
Kompletný zoznam víťazných kampaní PHD:
PHD ako prihlasujúca agentúra:
1. ZLATO – Médiá / Využitie branded content a sponzorstva – Prvá reklamná prestávka na svete z LEGO kociek pre Warner Bros – PHD UK
2. ZLATO – Médiá / Publikácie a médiá – Prvá reklamná prestávka na svete z LEGO kociek pre Warner Bros – PHD UK
3. ZLATO – Médiá / Využitie Audio – Kan Khajura Tesan pre Hindustan Unilever - PHD India
4. ZLATO – Médiá / Využitie mobilných zariadení – Kan Khajura Tesan pre Hindustan Unilever - PHD India
PHD as Credited Agency:
1. GRAND PRIX – Promo & Activation- Prepáč, minul som to na seba pre Harvey Nichols – Adam & Eve DDB/PHD UK /PHD Rocket
2. ZLATO – Mobile / Response / Real Time Activity (vrátane crowdsourcing) –Kan Khajura Station pre Unilever India – Lowe and Partners Worldwide / PHD India
3. ZLATO – PR - Tui Chyť si milión Heineken NZ Saatchi & Saatchi/Spark PHD NZ
4. ZLATO – Promo & Aktivácia / spustenie /relaunch aleboMulti-Product Promotion- Prepáč, minul som to na seba pre Harvey Nichols - Adam & Eve DDB/PHD UK/PHD Rocket
5. ZLATO - Promo & Aktivácia / Maloobchod, ecommerce & reštaurácie - Prepáč, minul som to na seba pre Harvey Nichols Adam & Eve DDB / PHD UK/ PHD Rocket
6. GOLD – Direct / Ambientné médiá Small Scale - Prepáč, minul som to na seba pre Harvey Nichols – Adam & Eve DDB/PHD UK / PHD Rocket
7. STRIEBRO - Médiá / Korporátny imidž a informácie – Prečo do tohto sveta priviesť dieťa? pre Unilever – David (Ogilvy) Buenos Aires / PHD UK / Mindshare
8. STRIEBRO – PR / Finančné služby - ANZ Gaytms - Whybin\TBWA/PHD Melbourne
9. STRIEBRO – PR / Korporátna zodpovednosť - ANZ Gaytms – Whybin\TBWA/PHD Melbourne
10. BRONZ – Médiá / Finančné produkty a služby – ANZ Gaytms for ANZ Bank – TBWA Group Melbourne / PHD Melbourne
11. BRONZ – Médiá / Využitie sociálnych platforiem – Beauty Patch pre Dove Masterbrand – Ogilvy Brazil / PHD UK / Mindshare
12. BRONZ – Médiá / Využitie sociálnych platforiem – Travel Your Tweet Interesting pre Expedia – Ogilvy London / PHD UK
13. BRONZ – Médiá / Cestovanie, zábava, voľný čas – Travel Your Tweet Interesting pre Expedia – Ogilvy London / PHD UK
14. BRONZ – Promo & Aktivácia - Tui Beer Plumper, Heineken NZ – Saatchi & Saatchi NZ/Spark PHD NZ
15. BRONZ – Promo & Aktivácia - ANZ Gaytms Whybin\TBWA/PHD Melbourne
16. BRONZ – Direct / ambientné médiá Large Scale - ANZ Gaytms - Whybin\TBWA/PHD Melbourne
17. BRONZ– Direct / Finančné produkty & služby - ANZ Gaytms - Whybin\TBWA/PHD Melbourne
18. BRONZ – PR - Unilever – Prečo do tohto sveta priviesť dieťa? - David (Ogilvy)/PHD UK / MindShare
19. Lev za kreatívnu efektivitu - Dove Real Beauty Sketches pre Unilever - Ogilvy Brazil / PHD UK / MindShare
20. Lev za kreatívnu efektivitu - Expedia Travel Yourself Interesting - Ogilvy/PHD UK
Zdroj: PHD