StoryEditor

V TRIADE hľadajú accounta drsnou hrou

02.11.2015, 09:39

Hľadanie nového človeka do reklamnej agentúry má svoje zabehané tradície, ba priam rituály. Povedzme si však rovno, často je to výsledok stereotypov a hlavne nedostatku času.

Zväčša to chodí tak, že šéf požiada skúsenejších zamestnancov, aby rozhodili siete vo svojom okolí. Nech sa popýtajú kamarátov a bývalých kolegov. Ak sa nikto nenájde, tak nastúpi viac či menej vtipný facebook post, či dokonca video.

 

V TRIAD ADVERTISING to robia tiež tak, ale zároveň sa snažia nájsť lepší spôsob. Taký, kde obidve strany dostanú čo najlepší výsledok. Samozrejme, je rozdiel či sa hľadajú mladé talenty, ktoré ešte nemajú nič za sebou, alebo skúsení ľudia, ktorí vedia okamžite preukázať svoje zručnosti.   

 

Pred dvoma rokmi v Triade vytvorili pop-up 10 dňovú agentúru, kde dostali piati mladí študenti reálneho klienta, zadanie a mentoring. Vďaka dvom ročníkom objavili dve skvelé accountky, bez ktorých si to už ani nevedia predstaviť a pár ďalším ľuďom otvorili dvere do brandže.

 

Aktuálne hľadajú skúseného accounta, ktorý vie vyriešiť všetky tie nemožné situácie, čo sa stávajú úplne bežne. Miesto klasického životopisu (aj na ten príde, veď viete ako) preto vytvorili drsnú hru na accountskú skutočnosť. Na www.account.triad.sk čaká všetkých záujemcov osem úloh, na ktoré majú dohromady 60 minút a jeden – jediný pokus. Nie je to nič ľahké, treba vysvetliť klientovi nevysvetliteľné, zadať grafikovi nezadateľné a nájsť niečo, čo… ale nie, viac nebudeme prezrádzať.

 

Nábor prostredníctvom hry stále trvá. Či už chcete Triad presvedčiť, že ste pre nich ten pravý account alebo si len chcete vyskúšať svoje zručnosti, môžete. Kávu si však radšej urobte skôr, ako začnete, šesťdesiat minút môže byť naozaj krátka doba.

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. máj 2025 00:56