Najmódnejší online nákupný klub v stredo a východoeurópskom regióne dáva svojmu webu jasný lifestylový charakter.
Fashion Days, vedúci online módny klub v strednej a východnej Európe predstavil svoje nové pozicionovanie značky, čím posilnil priekopnícku a inovátorskú rolu spoločnosti na trhoch, kde pôsobí. Odteraz členovia klubu spoznávajú úplne nový branding a dizajn Fashion Days, ktoré premieňajú stránku na módny a lifestylový ideál. Nový pozicioning sa nesie v duchu claimu: "Every day is a Fashion Day.” Christiane Arnscheidt, Chief Markets Officer spoločnosti, povedala, ”Vyhlásenie našej značky poukazuje na to, že vďaka móde sa môžete každý deň úplne meniť. Našej šesťmiliónovej členskej základni prinášame širokú ponuku 100% pravých produktov výhradne od špičkových značiek so zľavami až do 70%. Náš nový pozicioning a koncept obsahovo bohatej webstránky ponúkajú našich užívateľov k tomu, aby sa inšpirovali a znovuobjavovali možnosti módy každý deň.”
Najvýznačnejšou inováciou na stránke je lifestyleový blog “The Daily Issue”, ktorý poskytuje užívateľom priebežne aktualizovaný zábavný obsah z oblasti módy, krásy a lifestyleu. Zameranie na redakčný obsah a rozvíjanie príbehov je podporené aj módnymi témami ako "Stredomorský vánok" alebo "Nový urbanizmus", ktoré sa menia každý týždeň. Každá otvára svoj vlastný príbeh a inšpiruje zákazníkov prezentovaním súvisiacich produktov. Fashion Days zjednodušila aj registračný proces a vytvorila nový systém kategórií, ktorý zjednodušuje orientáciu na stránke a spríjemňuje nakupovanie.
Okrem novej stránky a dizajnu Fashion Days vytvorila tiež nové logo, ktoré poukazuje na módnu odbornosť a mení Fashion Days na výraznejšiu a modernejšiu značku v globálnom merítku.
V apríli 2013, Fashion Days predstavila aplikáciu pre iPhone a novú, mobilnú stránku. Dnes je už až 15% objednávok vykonaných mobilne. Christiane Arnscheidt sa vyjadrila: “Nárast tržieb cez mobilné kanály prekonal naše očakávania a predpokladáme, že mobily budú pre našich zákazníkov už čoskoro kanálom č. 1. A čo je pre nás najdôležitejšie: Naša mobilná aplikácia je považovaná za jednu z najviac uživateľsky priateľských módnych a lifestylových nákupných aplikácií."
Filozofia Fashion Days je zameraná na zákazníka
Mnoho noviniek aktuálne zavedených spoločnosťou Fashion Days pochádza zo spätnej väzby od zákazníkov. Na svojich trhoch ponúka spoločnosť zákaznícku starostlivosť 24/7 a na Facebooku má viac ako 1,2 milióna priaznivcov, s ktorými je v nesutálom spojení prostredníctvom svojho tímu zameraného na management tejto komunity. Fashion Days ma tiež v úmysle rozšíriť svoje aktivity na sociálnych médiách. Slovami Christiane Arnscheidt: “Pozornosť, ktorú venujeme redakčným materiálom a personalizovanému obsahu tiež odráža priania našich zákazníkov, ktorých počúvame veľmi starostlivo. Či už prostredníctvom telefónu, emailu alebo Facebooku, sme vždy tam, kde sú naši členovia. To nás vyčleňuje z davu a po tejto ceste úspechu mienime kráčať ďalej.”
Masívna promo kampaň na jednotlivých trhoch
Pri príležitosti nového pozicionovania spoločnosti spoločnosť nakrútila prvý centrálny televízny spot, ktorý bude vysielaný na obľúbených televíznych staniciach na stredoeurópskych a vychodoeurópskych trhoch. Spot si môžete pozrieť na linku: www.youtube.com/watch?v=5tIZJPCbjos. Kladie dôraz na nový pozicioning značky a claim: “Every day is a Fashion Day”.
www.fashiondays.sk
Blog The Daily Issue prináša novinky zo sveta módy na adrese http://www.fashiondays.sk/blog/
Nové logo Fashion Days
www.youtube.com/watch?v=5tIZJPCbjos
Zdroj: Fashion Days Shopping

