StoryEditor

Lidl ponúka podľa Slovákov najlepší pomer kvality a ceny

10.02.2016, 13:32
Slovenskí spotrebitelia rozhodli o tom, že Lidl získal v roku 2015 až osem prvenstiev v prestížnej ankete Best Buy Award. Toto ocenenie zohľadňuje najlepší pomer ceny a kvality na trhu.

V roku 2015 sa na Slovensku uskutočnili prvé dva národné prieskumy verejnej mienky Best Buy Award, v každom z nich získal Lidl po štyri prvenstvá. V tejto medzinárodne prestížnej ankete zameranej na najlepší pomer ceny a kvality na trhu rozhodujú o víťazoch jednotlivých kategórií priamo spotrebitelia. Lidl označila väčšina z opýtaných za jednotku v týchto kategóriách:

·         hlavná kategória

·         medzinárodný maloobchodný reťazec

·         fľašková minerálna voda – Saguaro

·         polosuché salámy

·         cukrovinky

·         alkoholické nápoje

·         pekárenské výrobky (2x)


Prieskum Best Buy Award realizuje švajčiarska organizácia ICERTIAS – International Certification Association GmbH, ktorá sa špecializuje na skúmanie spokojnosti spotrebiteľov vo viac ako dvoch desiatkach krajín na štyroch kontinentoch. V tomto prieskume sa nemeria podiel na trhu ani sila značky, ale výhradne iba skúsenosť, spokojnosť s kvalitou služby a ponuka trhu tak, ako ich vnímajú opýtaní.

„Náš koncept je vo veľkej miere postavený na výrobkoch predávaných pod privátnymi značkami. Znamená to, že zákazníci si ich môžu zakúpiť výlučne v predajniach Lidl. Čerstvosť, kvalita a výhodná cena ponúkaných produktov je pre nás teda naozaj kľúčová,“ povedal Tomáš Bezák, hovorca spoločnosti Lidl Slovenská republika, a dodal: „Získané ocenenia za kvalitu (QuDal), čerstvosť (prieskumy verejnej mienky GfK júl 2015, TNS apríl 2015) či pomer kvality a ceny (Best Buy Award) sú dôkazom, že naša snaha je úspešná. Navyše, rozhodli o nich zákazníci.“

Prieskum Best Buy Award 2015/2016 sa na území Slovenska realizoval v dvoch vlnách – v apríli a októbri 2015 – vždy na vzorke 1200 opýtaných. Respondentmi boli občania Slovenska nad 15 rokov. Prieskum sa uskutočnil prostredníctvom internetového dotazníka použitím metódy CAWI – DEEPMA (Computer Assisted Web Interviewing – Deep Mind Awareness). Otázky v prieskume Best Buy Award boli otvorené, účastníci teda nemali možnosť výberu z navrhnutých odpovedí. Namiesto toho podľa vlastného uváženia a na základe vlastných skúseností uviedli výrobcov a poskytovateľov služieb, ktorí ponúkajú najlepší pomer ceny a kvality na slovenskom trhu.

Cieľom projektu a certifikátu Best Buy Award je zjednodušiť pre zákazníkov hľadanie najlepšieho tovaru a služieb za najvýhodnejšie ceny na miestnom i medzinárodnom trhu. Prieskum Best Buy Award sa realizuje plne v súlade s ustanoveniami „Medzinárodného kódexu praktík marketingových a sociálnych výskumov“, ktoré prijala Medzinárodná obchodná komora (ICC) a Európska asociácia marketingového výskumu (ESOMAR).

Vždy aktuálne a zaujímavé informácie o spoločnosti Lidl Slovenská republika nájdete na sociálnych sieťach.

Zdroj: 1st CLASS AGENCY

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. apríl 2024 20:50