StoryEditor

Sociálne média stále dôležitejšie aj v nehnuteľnostiach

03.06.2013, 12:14

Skvalitňovanie a rozširovanie služieb pre klientov sú dva dôležité atribúty pôsobnosti portálu Kancelarie.sk na slovenskom a trhu. Postupne pridáva ďalšie funkcionality a skvalitňuje obsah.

Základné princípy fungovania referencií sú nemenné. Systém odporúčaní a WOM (Word-of-Mouth, od úst k ústam) funguje v dnešnej dobe sociálnych sietí a mobilných technológií závratnou rýchlosťou, takmer ako epidémia. Mechanizmus vo svojom bestselleri Bod zlomu popísal Malcolm Gladwell. Podľa posledných štúdií až 21 % marketérov považuje sociálne médiá za stále dôležitejšie a 52 % obchodníkov našlo svojich zákazníkov práve cez Facebook. Naopak, zákazníci sa v 46 % pri výbere produktov a služieb spoliehajú na sociálne siete.

„Klientom vlastniacim, spravujúcim alebo sprostredkujúcim komerčné nehnuteľnosti, ale i všetkým, ktorí majú záujem o aktuálne informácie z trhu, prinášame jednoduchšie premostenie na sociálne siete. Vzhľadom na to, že sme prítomní okrem sietí Twitter a LinkedIn i na sociálnej sieti Facebook, kde je v súčasnosti komunita viac ako 14 000 fanúšikov, pridali sme možnosť zdieľať novinky, články alebo atraktívne ponuky nehnuteľností. Zároveň sme profesionálom sprístupnili možnosti rýchleho e-mailovania článkov a ponúk známym a svojim biznis partnerom. V rámci zvyšovania dynamiky ponúk môžu používatelia aj jednoduchšie nahlásiť opravu ponuky, ak by zahŕňala už neaktuálne informácie,“ sumarizuje novinky Robert Čambal, výkonný riaditeľ portálu Kancelarie.sk.

Pozn: zmieňované prieskumy publikovali The Hubspot, Nielsen a Socialbakers

Zdroj: Kharisma

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
14. júl 2025 02:32