Nakupujúcim bude k dispozícii 25.000 m2 čistej predajnej plochy, čo je 2 až 3 krát viac ako je v doposiaľ najväčších bratislavských centrách zameraných na bývanie. Z pohľadu komplexnosti sortimentu a komfortu nákupu sa M2 stane vlajkovou loďou pre nábytok a bývanie v hlavnom meste a okolí.
Úplná ponuka pod jednou strechou
Nový koncept je postavený na tom, že zákazník nájde v M2 z každého druhu sortimentu komplexnú ponuku. Pod jednou strechou bude viacero špecializovaných predajní pre každý segment tovarov a služieb služieb súvisiacich so zariaďovaním bývania – či už sú to sedačky, kuchyne, spálne, obývačky, bytový textil, svietidlá, podlahy a ďalšie - celkovo viac ako 60 retailerov. Cieľom je umožniť zákazníkovi vybrať si na jednom mieste takmer zo všetkého, čo sa na trhu dá nájsť. „Ľudia sú pri voľbe, na čo minú svoje peniaze právom nároční a potrebujú mať na výber. Ak chcú topánky, tričko, kabelku prejdú niekoľko obchodov, kým kúpia. Dnes už pokladáme za samozrejmé, že tých niekoľko obchodov nájdeme pod jednou strechou. Pri nábytku a zariaďovacích predmetoch sú zákazníci stále obmedzení vybrať si v existujúcich centrách z jedného oddelenia. Aby si porovnali ponuky sú nútení cestovať po ďalších predajniach. Je to paradox, pretože kúpu napr. sedačky je nevyhnutné oveľa starostlivejšie zvážiť, ako v prípade nejakého kusu oblečenia. Túto medzeru na trhu chceme jednoznačne zaplniť a vytvoriť v M2 pre zákazníka absolútny komfort, čo sa týka rozsahu ponuky, poradenstva a individuálneho prístupu k spĺňaniu jeho špecifických požiadaviek“, hovorí Martin Borkovič, predseda predstavenstva spoločnosti Všetko pre bývanie a.s., ktorá celý projekt zastrešuje. Obchodné centrum počíta tiež s reštauračnou zónou, kaviarňami, či detským kútikom. Dôležitou súčasťou obchodného centra sa stane i nadštandardne dimenzované parkovanie. Doterajšie investície do projektu sa pohybovali približne vo výške 50 miliónov eur. Dokončenie projektu si vyžiada ďalších 5 až 7 mil. EUR.
Strategická lokalita
Centrum je trojpodlažné, pre obchodné priestory sú určené prvé dve podlažia. „Jednoznačný zámer je vytvoriť nákupnú destináciu číslo 1, ako prvú voľbu zákazníka pri rozhodovaní kam ísť, keď si bude zariaďovať bývanie. Zónu Zlaté Piesky/Ivánska cesta/Galvaniho/Rožňavská sme zvolili ako optimálnu pre realizáciu našho zámeru, pretože už dnes je súčasťou najvýznamnejšej lokality určenej pre segment bývania. Svoje prevádzky tu majú Ikea, Kika, Asko, či Sconto. M2 je navyše prepojené na hypermarket TESCO a plnosortimentné nákupné centrum, ktoré spolu už dnes generujú návštevnosť 20.000 ľudí denne “, hovorí Juan Ramón Hernández-Soublet, podpredseda predstavenstva spoločnosti Všetko pre bývanie a.s.
O priestory je záujem
Z pohľadu cenovej hladiny bude M2 orientované primárne na nižší stredný až stredný segment. V súčasnosti je obsadených asi 45% celkovej predajnej plochy. S prenajímaním majiteľ začal v júli 2015, v súčasnosti komunikuje s viacerými záujemcami o ďalších 15 000 m2. Brány nákupného centra M2 sa zákazníkom otvoria na jar 2016.
Zdroj: Všetko pre bývanie

