StoryEditor

Značka Orbit bude v novej kampani oplácať úsmevy

31.03.2016, 11:06
načka Orbit predstavuje novú charitatívnu kampaň s názvom "Oplať úsmev".

Výsledky nedávneho prieskumu agentúry STEM/MARK ukázali, že polovica Slovákov nevidí súvislosť medzi zdravým detským chrupom a tým, ako často sa dieťa usmieva. Značka Orbit sa preto rozhodla informovať o dôležitosti dentálnej hygieny u detí a zároveň prostredníctvom občianskeho združenia Úsmev ako dar pomôcť chrániť úsmevy ohrozených detí. V období od 1. 4. do 15. 5. 2016 bude vyzývať spotrebiteľov k zakúpeniu si akejkoľvek žuvačky z portfólia značky. 1 % z ceny každého výrobku predaného v tomto období poputuje na pomoc deťom v občianskom združení Úsmev ako dar. Ambasádorkou projektu sa stala populárna slovenská speváčka Mária Čírová. Kampaň pre značku Orbit zabezpečuje agentúra AMI Communications.

„Oplať úsmev“ je prvým ročníkom projektu spoločenskej zodpovednosti značky Orbit. Využíva rozsiahle znalosti a dlhoročné skúsenosti značky Orbit v oblasti starostlivosti o zdravie zubov detí aj dospelých a zároveň ťaží z popularity žuvania v Slovenskej republike a jeho vplyvu pri prevencii zubného kazu. Cieľom kampane je využiť obe tieto aktíva značky Orbit pre dobrú vec, podporiť činnosť starostlivo vybranej organizácie – Úsmev ako dar, ktorá sa zaoberá starostlivosťou o ohrozené a znevýhodnené deti, a poskytnúť jej okrem finančného daru tiež cenné informácie v oblasti dentálnej hygieny a preventívnej starostlivosti o detské zuby. Práve tento rok oslavuje občianske združenie Úsmev ako dar 25. narodeniny.

"Značka Orbit bude v rámci kampane vzdelávať deti aj sociálnych pracovníkov, ktorí sa o ne starajú a v oblasti dentálnej hygieny formou na mieru pripravených školení a workshopov. Navyše zabezpečí potrebné vybavenie pre starostlivosť o zdravý úsmev v podobe dentálnych balíčkov, to všetko s cieľom prispieť k zdravému úsmevu čo najväčšieho počtu detí teraz aj v budúcnosti ", upresňuje Jana Přerostová, Group Brand Manager spoločnosti Wrigley. Finančná pomoc pokryje personálne náklady na stále sociálne pracovníčky občianskeho združenia Úsmev ako dar a ďalej bude investovaná do letných táborov pre deti z detských domovov. „Vážime si, že nás značka Orbit oslovila, aby sme sa zapojili do kampane, ktorá pomôže ohrozeným deťom. Sociálny marketing považujeme za jeden z najefektívnejších nástrojov firemnej a individuálnej dobročinnosti. Preto veríme, že kampaň Oplať úsmev‘ urobí radosť nám všetkým – z darovania i z úsmevu detí, ktorým spoločne pomôžeme,“ komentuje spoluprácu PhDr. Mária Soboličova, PhD., manažérka pre fundraising Úsmev ako dar.

Kampaň sa uskutoční celoplošne v období od 1. 4. do 15. 5. 2016 a sprevádza ju výrazné in-store vystavenie v sieťach u vybraných predajcov ako napríklad Billa.  

Ambasádorkou kampane sa stala Mária Čírová, populárna slovenská speváčka. Aktivitu podporí na svojich sociálnych sieťach a v médiách, jej hlas zaznie i v rozhlasovom spote a zúčastní sa tiež vzdelávacej akcie priamo v občianskom združení Úsmev ako dar.

Kampaň bude popri klasickom PR komunikovaná tiež v online prostredí - na oficiálnej webovej platforme www.orbitklub.sk, na profiloch Facebook a Instagram značky Orbit. V rámci webu vznikne špeciálna záložka "Oplať úsmev", kde spotrebitelia nájdu všetky informácie vrátane obrazového materiálu.

Zdroj: AMI Communications Slovakia

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
14. júl 2025 09:09