StoryEditor

mBank si v tendri opäť vybrala PR Clinic

29.06.2015, 11:43
mBank vyberala partnera na zabezpečenie komplexných PR služieb po troch rokoch v súlade s novým pozicioningom banky, ktorá prechádza významnými zmenami. Z banky pôvodne zameranej na priamu obsluhu s dôrazom na transakcie a vklady sa mBank postupne transformuje na plnohodnotnú a hlavnú banku pre rezidenčných klientov.

Z pôvodných ôsmych agentúr do finálového kola postúpila trojica z nich – PR Clinic, Supreme Communication a Kharisma. Agentúry následne prezentovali komplexné návrhy komunikačnej stratégie pre nasledujúce obdobie s konkrétnou prípadovou štúdiou. Víťazom výberového konania sa stala agentúra PR Clinic, čo znamená pokračovanie doterajšej spolupráce.

„Podobne ako je mBank stále mladou bankou a vyzývateľom trhu, snažili sme sa dať príležitosť najmä novším dynamickým agentúram. V prípade PR Clinic v konečnom dôsledku zavážili skúsenosti z finančného trhu, dobrá znalosť banky, a napriek tomu stále nové nápady. V priebehu necelého roka sa nám podarilo takpovediac reštartovať komunikáciu banky a verím, že aj stať sa dôveryhodným partnerom pre médiá, respektíve verejnosť. Dlhodobou úlohou je pozdvihnúť význam PR v celkovej komunikačnej stratégii pri aktuálnom raste banky na slovenskom trhu,“ uviedol Tomáš Palovský, PR manažér a hovorca, mBank.

„Skutočne máme veľkú radosť, že sa nám podarilo po trojročnej spolupráci obhájiť svoju pozíciu a môžeme naďalej pracovať pre mBank. V tejto banke sme našli partnera, ktorý nám umožňuje sústrediť sa na projekty zamerané prevažne na proaktívnu komunikáciu tém spájajúcich bankovníctvo s reálnymi životnými situáciami,“ dodalJuraj Danielis, managingdirector, PR Clinic.

Zdroj: mBank

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
30. apríl 2024 16:15