StoryEditor

OMD kraľuje rebríčku víťazov z Cannes s oceneniami Agentúra roka a desiatimi levmi

27.06.2013, 17:06
V roku 2013 získala ťažisková agentúra skupiny Omnicom Media Group najviac mediálnych cien na festivale v Cannes.

V roku 2013 získala ťažisková agentúra skupiny Omnicom Media Group najviac mediálnych cien na festivale v Cannes.

OMD Worldwide pokračuje vo víťaznom ťažení. Získala 10 mediálnych levov na Medzinárodnom festivale Cannes Lions a OMD Austrália sa stala Mediálnou agentúrou roka, čím sa agentúra zo skupiny Omnicom Media Group stala najoceňovanejšou mediálnou sieťou na tohtoročnom festivale.

 

OMD Austrália získala dvoch zlatých levov z kampane „McDonald’s Becomes Macca’s”  a  “Track My Macca’s” pre McDonald’s a strieborného leva za kampaň  “McDonald’s  Becomes Macca’s”.  

Agentúry OMD navyše získali troch strieborných a štyroch strieborných levov za kampane:

 

  • Strieborný lev pre OMD Denmark za kampaň „Coinoffers Coins for Clicks”
  • Strieborný lev pre OMD Hong Kong za kampaň „I’m Amazing” pre McDonald´s
  • Strieborný lev pre OMD UK za kampaň „Mariachi Christmas“ pre Pepsico/Doritos
  • Bronzový lev pre OMD Russia za kampaň „A Ring to Bring Them Closer“ pre Nadáciu Ronalda McDonalda
  • Bronzový lev pre OMD China za kampaň „Bring Happiness Home“ pre Pepsico/Pepsi, Lays, Tropicana
  • Bronzový lev pre OMD Wellington za kampaň „Flash Driving Game“ pre New Zealand Transport Agency
  • Bronzový lev pre OMD Spain za prácu na kampani „Free WiFi“ pre McDonalds

„Pokrok v technológii a nová ekonomika marketingu spoločne prispievajú k zvyšovaniu latky, ktorou sa meria inovácia a efektivita. Toto posledné ocenenie od globálnej mediálnej komunity je dôkazom toho, že naše agentúry nielen konzistentne spĺňajú tieto nové štandardy, ale ich aj konzistentne prekračujú“, povedal Mainardo de Nardis, CEO OMD Worldwide. „Sme hrdí, že môžeme prijať toto ocenenie v mene všetkých talentovaných ľudí, ktorí pracujú v našej sieti a prinášajú inovatívne myšlienky, aj v mene klientov OMD, ktorí nás podporujú a motivujú v tom, aby sme latku stále zvyšovali.“

Zdroj: OMD WORLDWIDE

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. máj 2025 17:40