Európsky líder v oblasti plateného obsahu získal finančnú injekciu série C od rakúskeho fondu aws Gründerfonds a spoločnosti 3TS Capital Partners.
V rámci posledného kola financovania, ktoré sa skončilo v máji, spoločnosť Piano Media, európsky líder v oblasti poskytovania riešení pre platený obsah, získala investíciu od rakúskeho fondu aws Gründerfonds (Start-Up Fund) a fondu 3TS Cisco Growth Fund spravovaného spoločnosťou 3TS Capital Partners. Piano zároveň presunie svoje sídlo z Bratislavy do Viedne.
"Investícia od aws Gründerfonds a 3TS Capital Partners nám umožní rozšíriť naše pôsobenie v Rakúsku, Nemecku a Švajčiarsku," uviedol Peter Richards, manažér medzinárodného rozvoja v Piano Media. "Taktiež plánujeme posilniť tím business intelligence, aby sme mohli všetkým našim klientom poskytnúť komplexnejšiu analytiku."
Vytvorením sídla vo Viedni spoločnosť Piano Media posilní svoju prítomnosť v Rakúsku, s cieľom ďalšej expanzie v regióne DACH (Nemecko, Rakúsko, Švajčiarsko). Vzhľadom na očakávaný rýchly rast v oblasti plateného obsahu v tomto regióne bude spoločnosť schopná efektívnejšie reagovať na dopyt z nemecky hovoriacich krajín. "V Európe vidíme v oblasti plateného obsahu nesmierny rastový potenciál. Piano Media má jedinečnú možnosť z tohto vývoja ťažiť," vyjadril sa Jiří Beneš, managing partner spoločnosti 3TS Capital Partners.
"aws Gründerfonds a 3TS Capital Partners vytvorili silné konzorcium s bohatými národnými a medzinárodnými skúsenosťami. Tešíme sa na spoluprácu s 3TS Capital Partners a Piano Media," uviedol Ralf Kunzmann, výkonný riaditeľ aws Gründerfonds, s tým, že podľa vzájomnej dohody sa hodnota transakcie nebude uvádzať.
SaaS riešenia spoločnosti Piano Media a jej skúsenosti s monetizáciou obsahu umožňujú mediálnym domom zvyšovať predaje digitálneho obsahu, pričom merateľné výsledky sú dosiahnuté okamžite po nasadení softvéru Piano. Tržby generované prostredníctvom technológie Piano Media zároveň médiám umožňujú financovať tvorbu kvalitných reportáží, venovať sa investigatívnej žurnalistike a ponúkať nové služby, akými sú napríklad audio a videoreportáže.
Rozsiahle know-how spoločnosti Piano Media v oblasti optimalizácie a zvyšovania predaja digitálneho predplatného, ako aj jej komplexnú dátovú analytiku, úspešne využíva už viac ako 100 online služieb, vrátane Newsweek (USA), Neue Osnabrücker Zeitung (Nemecko) a DC Thomson (Spojené kráľovstvo).
Zdroj: Piano Media