StoryEditor

Za štyri roky Slováci kúpili na Zľavomat.sk 2,4 milióna kupónov

13.11.2014, 10:12
Slováci cez Zľavomat.sk navštívili 32-tisíckrát akvaparky a kúpili 7 000 kalendárov s vlastnými fotkami.

Slováci cez Zľavomat.sk navštívili 32-tisíckrát akvaparky a kúpili 7 000 kalendárov s vlastnými fotkami.

Za štyri roky existencie najväčšieho portálu hromadného nakupovania Zľavomat.sk si kúpili Slováci zľavové kupóny za  rekordných 50 miliónov €, čo je približne cena jednej plynovej elektrárne alebo 2,5 kilometra diaľnic na Slovensku. Pohodlný a výhodný online nákup si získal srdcia spotrebiteľov, ktorí si mimoriadne obľúbili najmä nákup dovoleniek a lokálnych služieb od lacnej pizze až po prezutie auta. „V novembri Zľavomat na narodeninovej torte sfukuje svoju štvrtú sviečku a jeho najkrajším darčekom je viac než 2,4 milióna predaných kupónov a takmer 400-tisíc spokojných zákazníkov, ktorí si vďaka najrozmanitejším akciám užívajú pestrejší život,“ uviedol Rastislav Benka, marketingový manažér Zľavomat.sk.

Záujem o luxus rastie

Nákupné správanie ľudí na Zľavomat.sk sa podľa neho za štyri roky výrazne zmenilo. Zatiaľ čo na  začiatku ľudia uprednostňovali najmä vysoké zľavy a ponuky s nízkymi cenami, neskôr sa preorientovali na výhodnú kúpu. „V súčasnosti zákazníci na Zľavomat.sk vyhľadávajú prevažne výhodné ponuky – sledujú pomer kvality a ceny. Preto prudko rastie aj segment luxusnejších ponúk, ako sú napríklad zahraničné dovolenky, móda svetových značiek, plastické operácie či elektronika,“ dodal R. Benka. Priemerný nákup v roku 2010 bol 5 eur, v súčasnosti sa pohybuje okolo 25 eur.

Trendom je okamžitý nákup cez smart zariadenia

Na Zľavomat.sk pravidelne nakupuje okolo 200-tisíc zákazníkov. Typickým zákazníkom je žena s deťmi vo veku 25 – 35 rokov z väčších miest, ktorá nakupuje najmä módu a pobyty.

„Pre zákazníkov pripravujeme neustále množstvo noviniek a zlepšení, ktoré im prinesú ešte väčšie pohodlie a príjemný zážitok z nakupovania online. Sledujeme celosvetový trend – tzv. instant shopping – teda okamžité nakupovanie cez smart zariadenia. Globálni online predajcovia hlásia, že až 60 % transakcií sa už uskutočňuje cez tablety a smartfóny. Preto chceme byť zákazníkom čo najbližšie aj prostredníctvom našej zlepšenej mobilnej aplikácie, cez ktorú môžu kedykoľvek a rýchlo nájsť nielen zľavy, ale aj inšpirácie na víkendový program,“ dodal R. Benka.

Systém nakupovania na Zľavomat.sk umožňuje zákazníkom každú ponuku ohodnotiť hviezdičkami od 1 do 5 (najvyššie hodnotenie). Dlhodobo sú zákazníkmi najlepšie hodnotené lokálne služby v Bratislave, výrobky pre domácnosť, móda a dovolenky, ktoré sú na Zľavomate zákazníkmi veľmi vyhľadávané najmä v letnej a zimnej sezóne.

Najpredávanejšie zľavy počas štvorročnej existencie Zľavomat.sk:

Najviac predaných kupónov za 4 roky existencie Zľavomat.sk:

1.      Celodenný vstup do akvaparku Tatralandia (26 002 kupónov)

2.      Rýchlorastúca tuja SMARAGD (11 643 kupónov)

3.      Vstup do 5D kina (10 703 kupónov)

4.      Fotokalendár z vlastných fotografií (7 073 kupónov)

5.      Celodenný vstup do Aqualandu Moravia (6 770 kupónov)

 

Najžiadanejšie zľavy – DOVOLENKY:

1.      wellness a kúpeľné pobyty

2.      akvaparky

3.      lyžiarske pobyty

4.      zážitkové silvestrovské pobyty

 

Najžiadanejšie zľavy – TOVAR:

1.      fotodarčeky (kalendáre, tapety, šálky, knihy.. s vlastnými fotografiami)

2.      doplnky do domácnosti

3.      módne vychytávky

 

Najžiadanejšie zľavy – LOKÁLNE SLUŽBY:

1.      masáže – veľkej obľube sa tešia najmä thajské masáže

2.      vstupy do wellness centier

3.      gastro ponuky  – od pízz až po degustačné menu

4.      špeciálne zážitky a zábava – vyhliadka z UFO v Bratislave s drinkom, návštevy živých escape hier (The Room...) 

 

Prekvapenia – veľký záujem zákazníkov:

·        multifunkčná karta do peňaženky so 14 funkciami (1 022 ks)

·        farebné gumičky na splietanie náramkov (3 000 ks)

Zdroj: Zľavomat.sk (2010 – 2014)

Zdroj: Agentúra Like

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
09. december 2025 00:30