Televíziám skupiny JOJ Group sa aj naďalej darí zaujať náročných slovenských divákov svojou bohatou programovou ponukou. V sobotu dosiahla rekordné výkony PLUSka, v nedeľu si diváci nenechali ujsť stabilné piliere štruktúry TV JOJ v hlavnom vysielacom čase, ale aj v access prime.
JOJ Group zavŕšila ďalší týždeň tohto roka ako líder pre univerzálnu cieľovú skupinu v prime time, s výborným trhovým podielom 32,7 % a vynikajúcou sledovanosťou 15,7 %. Pre ženské publikum v obchodne relevantnej cieľovke bola JOJ Group opäť jednoznačnou jednotkou v hlavnom vysielacom čase i celodenne (PT 36,2 % Shr a 14,9 % Rtg; CD 29,1 % Shr a 5,6 % Rtg).
Nedeľa sa televízii JOJ vydarila - odvysielala viac ako polovicu programov, ktoré sa umiestnili v rebríčku TOP 10 najsledovanejších programov dňa.
Rodinná show V siedmom nebi obhájila svoj titul najsledovanejšej nespravodajskej relácie týždňa v cieľovej skupine dôležitej pre zadávateľov. Už jedenáste pokračovanie show Vila Rozborila si nenechalo ujsť až 753-tisíc divákov v CS 12+, relácia tak dosiahla skvelý 34,6 % podiel na trhu a 16,1 % sledovanosť. V CS 12-54 si V siedmom nebi zároveň vyslúžilo svoj tretí najlepší výkon sezóny (30,6 % Shr a 12,4 % Rtg).
Diváci v nedeľu z programovej ponuky slovenských televízií opäť uprednostnili športové spravodajstvo i predpoveď počasia na TV JOJ. Šport mal sledovanosť 11,2 % a podiel 28,1 % a Najlepšie počasie dosiahlo rating 10,6 % a share 26,2 %.
Podvečerné relácie JOJky zaznamenali v nedeľu 16. novembra svoje rekordné výsledky. Nové bývanie s Vladom Voštinárom si pozrelo najviac ľudí od začiatku roku 2014 (265-tisíc divákov), čo predstavovalo úžasnú 8,1 % sledovanosť. Relácia zároveň dosiahla svojtohtoročný druhý najlepší trhový podiel, konkrétne 26,0 %.
Najlepšie doterajšie výkony v rámci svojej prvej sezóny si v nedeľu pripísala aj kuchárska show Gaba Kocáka 15 min. kuchár, ktorú si pozrelo až 200-tisíc ľudí s 21,8 % podielom na trhu.
V prvej desiatke najsledovanejších programov v závere týždňa nechýbali ani Veľké noviny TV JOJ s podielom 26,3 % a 10,1 % sledovanosťou a takisto KRIMI s 8,1 % ratingom a 22,3 % share.
Sobota sa napriek verejnoprávnemu futbalu vydarila PLUSke, ktorá divákom ponúkla komediálnu alternatívu zo slovenského i akvizičného súdka a zabezpečila si tak svoj najlepší výkon v rámci jesennej sezóny. Sitkom Profesionáli dosiahli nadpriemerný 7,9 % share a 2,6 % sledovanosť a akčná dobrodružná komédia Johnny English, v hlavnej úlohe s Rowanom Atkinsonom alias Mr. Beanom, si vyslúžila takisto pre PLUSku nadpriemerný 6,2 % podiel na trhu.
Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia
Zdroj: Joj Group