StoryEditor

Moja Samoška a Terno hľadajú odvážnych ľudí, ktorí sa neboja vyznať svoje city

10.04.2014, 10:04

Odvážnych ľudí, ktorí sa neboja vyznať svoje city, hľadá v rámci svojej aktuálnej kampane Moja Samoška a Terno. Prostredníctvom facebookovej súťaže chce nájsť tých odvážlivcov, ktorí sa pri gigantických jablkách umiestnených v Bratislave vyznajú svojej láske alebo blízkej osobe a svoje vyznanie natočia na video, alebo zachytia na fotografii. Najoriginálnejšie fotky a videá budú odmenené zaujímavými cenami. Kampaň zároveň uvádza na slovenský trh značku MOJA, ktorá podporuje slovenských výrobcov a spotrebiteľom umožní nakupovať kvalitný tovar za najvýhodnejšiu cenu so zľavou od 15 % až do 50 % oproti porovnateľným výrobkom konkurencie. 

Facebooková súťaž je pokračovaním guerillovej kampane, ktorej cieľom je predstaviť zákazníkom siete Moja Samoška a Terno nové logo MOJA, ktoré bude zákazníkov informovať o kvalitných produktoch v najvýhodnejšej ponuke v sieti Moja Samoška a Terno. 

Tí, ktorí  vo svojom vyznaní čo najviac ráz použijú slovo MOJA, odfotia sa, alebo natočia svoje vyznanie na video a pošlú ho do 13. apríla 2014 na adresu Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript., budú zaradení do žrebovania o nákupné poukážky a balíčky produktov MOJA. Videá a fotky budú zverejnené na facebookovej stránke siete Moja Samoška a Terno. 

Guerillovou kampaňou uvádza sieť predajní Moja Samoška a Terno novú privátnu značku – MOJA, ktorej cieľom je podporovať slovenských výrobcov a zákazníkom ponúkať najkvalitnejší tovar za výhodné ceny. Reaguje tak na rastúci dopyt zo strany zákazníkov kupovať kvalitné potraviny za výhodné ceny. Zákazníci v týchto predajných sieťach nájdu pod označením MOJA CENA približne 300 najžiadanejších tovarov dennej spotreby za výhodnú cenu. Pod označením MOJA KVALITA nájdu na pultoch predajní tovar najvyššej kvality za výhodnú cenu. Predajná sieť tak reaguje na očakávania zákazníkov, ktorí pravidelne vyhľadávajú kvalitný tovar dennej spotreby za výhodnú cenu, lacnejšiu o 15 % až 50 % ako porovnateľný produkt ostatných výrobcov. 

Značku MOJA nájdu spotrebitelia v celej sieti obchodov TERNO, Moja Samoška a už čoskoro aj v obchodnej sieti Hypernova.

Zdroj: Grape PR

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. máj 2025 01:18