Celá jarná kampaň UniCredit Bank, ktorábeží v Českej republike i na Slovensku, pracuje s témou liečenia bankových neduhov. Preto i novo spustená aplikácia využíva postavy známych doktorov z televíznych reklám a nadväzuje tak na ATL časť reklamnej kampane.
Doktor Banka, ktoréhov ATL stvárňuje Martin Stránský, v aplikácii diagnostikuje facebookový profil uživateľov a odľahčenou formou im prezentuje výsledok. Návštevníci tak zistia, čím sú výnimoční – či napríklad vysokým počtom „lajknutých“ stránok alebo napríklad popularitou obsahu, ktorý na Facebooku publikujú.
V súťažnej časti aplikácie potom užívateliaplnia úlohy, ktoré sa priamo týkajú ich vlastného facebookového profilu – priraďujú mená k profilovým fotkám svojich priateľov, odhadujú, koľko fanúšikov majú ich obľúbené Facebook stránky, spomínajú, kedy na sieť nahrali niektoré zo svojich fotiek a tipujú autorov facebookových statusov. Podľa rýchlosti reakcií sú následne za správnu odpoveď odmenení určitým počtom bodov.
Na záver sa môže každý užívateľ porovnať so svojimi priateľmi – pozrieť sa, akú diagnózu im diagnostikoval Dr Banka, a koľko bodov sa im podarilo spolu v kvíze získať. „Špeciálna aplikácia pre sociálnu sieť je prepojená s kampaňovou microsite www.prejdemhladko.sk, kde klient získa podrobné informácie, ako jednoducho prejsť do UniCredit Bank,“ zdôrazňuje Ján Chvojka, riaditeľ marketingu a komunikácie UniCredit Bank.
Aplikácia bola vytvorená pre český a slovenský trh, kde aktuálne UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia pôsobí. Medzi výhercov bude na konci súťaže rozdelených 1 275 eur, resp. v ČR 64 000 Kč. Aplikáciu hneď v úvode jej spustenia navštívilo viac než 4000 užívateľov sociálnej siete.
Zdroj: UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia

