Od 3. novembra do 28. decembra 2014 bude prebiehať záverečná kampaň tohto roka, ktorá ľuďom splní predstavy o ideálnej dovolenke. Zároveň týmto projektom tuzemská pobočka PepsiCo ponúka svojim zákazníkom možnosť, ako si užiť zimu „po svojom“, teda aj úplne mimo zažité predstavy a podporuje tak hravou formou hlavný claim Pepsi „Live for now“.
Zákazníci môžu v uvedenom období zbierať žlté viečka z fliaš označených špeciálnou súťažnou etiketou týchto štyroch značiek z portfólia PepsiCo: Pepsi (tiež vo verzii Pepsi Max a Pepsi Light), Mirinda (pomaranč a citrón), 7UP a Evervess (tonic). Viečka obsahujú unikátne kódy, ktoré zákazník zadá do webovej aplikácie na www.letkamchces.sk a zbiera tak kilometre. Dennou výhrou je víkend pre dvoch v ČR, týždenná výhra je v celkovej hodnote 1 500 Eur a absolútny víťaz, ktorý nazbiera najviac kilometrov, získa cenu v hodnote 5 400 Eur. Týždenná a hlavná výhra budú slúžiť na nákup leteniek, cestovných lístkov, ubytovania, zájazdu cestovnej kancelárie, či na úhradu akéhokoľvek iného spôsobu cestovania podľa konkrétnych prianí výhercov. Hlavná cena bude slávnostne odovzdaná v druhej polovici januára.
Na kampani „Leť, kam chceš“ spolupracuje agentura Mark BBDO, ktorá je súčasne realizátorom digitálnej časti kampane. Kampaň okrem toho podporí silná in store visibilita, a tiež tag on, ktorý sa od začiatku novembra objaví v TV spotoch.
Zdroj: For PR

