Okrem ADC Creative Awards od českého Art Directors Clubu získalo video na tému European Bike Stealing Championship 2015 aj Wooden Pencil v britskej súťaži D&AD a zvíťazilo v kategórii Best Use of Video Content v súťaži Digiday v New Yorku.
Video s podtitulom „European Bike Stealing Championship 2015“ bolo zverejnené na jeseň minulého roka. Humorným spôsobom upozornilo ľudí v celej Európe na tému krádeží bicyklov. Kampaň, ktorá v celosvetovom meradle zaznamenala viac ako tri milióny videní, je dielom pražskej agentúry Mustard.
Každoročné udeľovanie cien D&AD Awards je vyvrcholením medzinárodného marketingového festivalu, usporiadaného združením Design and Art Direction. ŠKODA v tomto roku získala prestížne ocenenie Wooden Pencil. Na festivale Digiday Content Marketing Awards sa v New Yorku každoročne oceňujú inovatívne a priekopnícke reklamy z celého sveta. ŠKODA zvíťazila v kategórii Best Use of Video Content.
Český Art Directors Club každoročne udeľuje prestížne ceny ADC Creative Awards mimoriadne kreatívnym reklamným agentúram. Táto cena bola po dlhé roky známa ako Luskáčik. V tomto roku sa kampaň proti krádežiam bicyklov magazínu We Love Cycling a automobilky ŠKODA na najvyšších priečkach umiestnila hneď niekoľkokrát. Okrem prestížneho titulu Grand Prix udelila porota online magazínu aj zlatú medailu za najlepší online film a bronzovú medailu v kategórii Branded Content.
V rámci kampane „European Bike Stealing Championship 2015“ chcel magazín We Love Cycling pomocou virálnych videí a najrôznejších článkov upozorniť majiteľov bicyklov v celej Európe na problematiku ich krádeží a vyvolať diskusiu na túto tému. Pre potreby natáčania boli v Prahe, Amsterdame a v Ríme nastražené tri bicykle ako návnady. Zlodeji, ktorí nemohli odolať pokušeniu, boli natáčaní skrytou kamerou. Na zlodejov pritom čakalo neobvyklé prekvapenie. Hneď ako položili ruku na cudzí majetok, objavila sa znenazdajky kapela a zahrala im fanfáru. Vydesené reakcie zlodejov skvele pobavili viac ako tri milióny divákov. O napätie sa postaral tiež komentár a časomiera, ktorá ukazovala, v ktorom z troch európskych metropol sa bicykel stal obeťou krádeže ako prvý. Videá pritom vtipne využívali prvky z komentovaných športových prenosov aj z reality šou.
V podobe We Love Cycling prináša ŠKODA aktívnym cyklistom moderný a pestrý online magazín so zaujímavými článkami zo sveta bicyklov. Online komunite navyše umožňuje aj živú výmenu skúseností a diskusie na odborné témy. Nechýbajú ani najlepšie scény z European Bike Stealing Championship 2015.
https://www.youtube.com/embed/-yTFiP_co0U
Zdroj: ŠKODA AUTO Slovensko