PR agentúra Kharisma uspela v súťaži a bude zabezpečovať od augusta PR a marketingovú komunikáciu projektu FitCamp Drieňová.
„FitCamp je veľmi zaujímavým projektom, ktorý sa vymyká tradičnému obrazu fitnes centier. Komunikovať tento druh projektu bude pre nás výzvou, na ktorú sa veľmi tešíme,“ povedala k spolupráci s novým partnerom zakladateľka agentúry Kharisma, Kristína Havasová.
Agentúra sa pri plánovaní a realizácii aktivít bude opierať o dlhoročné praktické skúsenosti v oblasti PR komunikácie, ale aj znalosti novinárskeho prostredia. Návrh pripravila v spolupráci s agentúrou Kharisma aj reklamná agentúra Re-Define.
Pre FitCamp bude agentúra zabezpečovať nadlinkovú komunikáciu, uvádzaciu kampaň, koncept PR komunikácie pred uvedením značky FitCamp na trh, ako aj po spustení projektu.
FitCamp prinesie do hlavného mesta multifunkčné športovisko ponúkajúce kvalitné a dostupné služby pre širokú verejnosť a športovcov. „Agentúra Kharisma nás svojou ponukou najviac presvedčila o tom, že dokáže komunikovať posolstvo projektu podľa želaného zámeru. Naším cieľom je vybudovať komplexné športovisko, ktoré vytvorí výbornú ponuku a podmienky pre štandardné cvičenie v posilňovniach, ako ho poznáme dnes v kombinácii s trendom Crossfit a zároveň ponúkne spojenie s vonkajším prostredím a kombináciu rôznych športových disciplín,“ uviedol Andrej Gabura zo spoločnosti FitCamp.
Zdroj: Kharisma