StoryEditor

Spoločnosť Peak rozbieha novú reklamnú kampaň na Time Square v New Yorku

07.01.2014, 10:35

Prvého januára sa na námestí Times Square v New Yorku objavil Peak, prvá čínska značka športového oblečenia. V súlade so svojou víziou vytvorenia medzinárodnej značky firma Peak rozbehla novú reklamu s Tony Parkerom a Shane Battierom oblečenými do tradičného čínskeho odevu, ktorí posielajú novoročné priania. Reklamu uvidia tisíce Newyorčanov a turistov z celého sveta, ktorí prejdú cez slávne námestie Times Square. Kampaň potrvá do začiatku čínskeho nového lunárneho roku, teda do 31. januára 2014.

Deň pred začatím kampane spoločnosť Peak oslávila svoje 25. výročie. Jingnan Xu, zakladateľ spoločnosti Peak, povedal, že "v roku 2014 chce Peak realizovať svoje medzinárodné ambície".

Po 25 rokoch vytrvalého úsilia firma Peak splnila množstvo svojich dôležitých cieľov, vrátane názvu značky, jej obchodnej registrácie, zvýšenia štandardnej kvality, upevnenia imidžu značky a uvedenia na medzinárodný trh. Po úspechu v NBA Peak expandoval a stal sa oficiálnym partnerom FIBA, WTA a ďalších medzinárodných športových organizátorov. Spoločnosť podpísala sponzorskú zmluvu s viac ako 10 NBA hráčmi vrátane Tony Parkera, Shane Battiera a s takmer 30 hráčkami WTA ako napríklad Galina Voskoboeva.

V súčasnosti Peak pôsobí vo viac ako 80 krajinách sveta, vrátane USA, Nemecka a Austrálie. V prvej polovici roku 2013 tržby na medzinárodnom trhu dosiahli 14,8 % z celkového predaja, čím sa Peak stal najväčšou spoločnosťou v Číne s dosahom na medzinárodný trh. 

Zdroj: Peak Sport Products Co.

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. júl 2025 18:45