StoryEditor

Výrobca okenných PVC profilov Inoutic spustil adresnú kampaň v štýle Mission INpossible

13.11.2014, 13:39
Cieľom kontaktnej kampane je získanie nových zákazníkov z radov výrobcov okien.

„Vitajte, agent. Cieľom našej spoločnej misie je zmena dodávateľa okenných profilov.“ Týmito slovami začína kontaktná kampaň s názvom Mission INpossible spoločnosti Inoutic/Deceuninck, výrobcu PVC okenných a dverových profilov.

Kampaň sa zamerala na adresné oslovovanie majiteľov firiem, ktoré sa zaoberajú výrobou plastových okien. Využila pritom kombináciu tradičných marketingových metód (adresný direct mail) a moderných technológií (tablet ako nosič informácií). Cieľom kampane bolo presvedčiť výrobcov okien nielen na Slovensku, ale aj v Českej republike a v Maďarsku, aby zmenili dodávateľa okenných PVC profilov.

„Kampaň sme spustili 1. októbra a jej hlavnú časť sme naplánovali na dva týždne. Termín kampane sme vybrali zámerne. Zimné mesiace sú pre našich potenciálnych zákazníkov kvôli obmedzeniam stavebných činností ideálnym časom pre zmenu dodávateľa. Po tejto fáze kontaktovania nasledovali rokovania so zákazníkmi, ktorí na kampaň zareagovali. S výsledkom kampane sme veľmi spokojní,“ uviedol Ondřej Fridrich, marketingový manažér Inoutic/Deceuninck.

 

O kampani Mission INpossible

Adresát dostal zásielku, v ktorej si našiel tablet. Po jeho zapnutí sa spustila aplikácia s videom, ktorá adresáta najskôr identifikovala a následne mu prehrala oznámenie. Užívateľ bol vyzvaný, aby si dohovoril stretnutie prostredníctvom formulára alebo telefonicky. Na tablete bolo možné spustiť len aplikáciu Mission INpossible a pozrieť si mikrostránku ku kampani: www.zmenimdodavatela.sk.V prípade žiadosti o stretnutie, prišiel obchodný zástupca Inoutic tablet osobne odblokovaťpomocou kódu, pričom ho sprevádzkovalna neobmedzené užívanie. „Cieľovú skupinu zaujala hravá forma akvizičnej kampane a prísľub sprevádzkovania tabletu ich motivoval k stretnutiu s našim obchodným zástupcom. Tablet sa ukázal ako adekvátny a dostatočne reprezentatívny darček pre cieľovú skupinu manažérov s rozhodovacou právomocou vo firme,“dodal Ondřej Fridrich.

Kampaň oslovila 18 firiemna Slovensku, 44 v Českej republike a 23 v Maďarsku. Výsledky akvizičnej kampane boli konzistentné naprieč regiónmi. Najpozitívnejšie reakcie zaznamenala spoločnosť v Maďarsku.„V prvej fáze reagovalo spontánne a pozitívne na kampaň 42 % oslovených firiem. Po nasledujúcom follow-up zameranom na firmy, ktoré nezareagovali, sme pozitívne odpovede dostali od ďalších 15 %. Samotný obchodný proces však môže trvať aj viac ako rok, takže celkové obchodné vyhodnotenie kampane bude k dispozícii až oveľa neskôr,“ doplnil Ondřej Fridrich.

Kampaň pre spoločnosť Inoutic vymyslela a spracovala česká komunikačná agentúra MARCO. „Do výberového konania sme sa prihlásili s premyslenou a prakticky hotovou kampaňou. To, podľa môjho názoru, rozhodlo o našom víťazstve. Hlavná myšlienka kampane vychádza z toho, že podľa zadania nie je pre výrobcov plastových okien prechod k inému dodávateľovi profilov kvôli technologických a nákladovým bariéram úplne jednoduchý, takže sa im môže zdať až nemožný. Preto sme zvolili tému zo známych agentských filmov s Tomom Cruisom. ‚IN‘ v názve kampane je chybou len zdanlivo, v skutočnosti evokuje začiatok názvu značky Inoutic,“ vysvetľuje Pavel Marek, Managing Director MARCO.

Súčasťou kampane je aj mikrostránka www.zmenimdodavatela.sk,na ktorej nájdu adresáti podrobne popísaný návod, ako môže Inoutic pomôcť pri zmene ich súčasného dodávateľa PVC okenných profilov, pričom môžu využiť ich silné európske postavenie a benefity, ktoré svojim zákazníkom ponúkajú.

 

Zdroj: Key Communications

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
12. november 2025 15:47