Koncom februára sa objavila nie príliš priaznivá správa o prieskume*, ktorý na základe zadania známej psychologičky PhDr. Daniely Mináčovej vypracovala spoločnosť STEM/MARK. Z prieskumu jednoznačne vyplynulo, že sa Česi a Slováci neusmievajú, pričom by si 99 % z nich prialo, aby sa na nich okolie usmievalo viac. Táto šokujúca informácia sa dostala aj k vedeniu spoločnosti Wrigley, ktorá vyrába žuvačky bez cukru Orbit. Značka, ktorej cieľom je vzdelávať spoločnosť v starostlivosti o chrup a šíriť tak krásny úsmev medzi Čechmi a Slovákmi, sa rozhodla, že s tým niečo urobí a založila Školu úsmevu - www.orbitklub.sk/skolausmevu.
"Pred štrnástimi dňami sme v médiách začali sledovať informácie o tom, že sa Česi ani Slováci neusmievajú. Bolo to pre nás nepríjemné zistenie, pretože úsmev ľudí je pre našu značku Orbit veľmi dôležitý," hovorí Jana Přerostová, brand manažérka značky Orbit. "Rozhodli sme sa preto spojiť s PhDr. Danielou Mináčovou, prevziať od nej a preštudovať kompletné výsledky, ktoré boli pre nás viac než šokujúce. V záujme zachovania filozofie značky, pre ktorú je zdravý a krásny úsmev kľúčový, sme situáciu vzali do svojich rúk. Zmobilizovali sme sily a založili internetovú platformu www.orbitklub.cz/skolausmevu v Čechách a www.orbitklub.sk/skolausmevu na Slovensku. Tu nájde spotrebiteľ niekoľko videí, ktoré ho zaručene pobavia, ďalej rady a typy, prečo je úsmev dôležitý a nakoniec spotrebiteľskú súťaž, ktorá slúži ako motivácia," dodáva Jana Přerostová.
Do súťaže "Usmievaj sa a staň sa Bubble Kingom!" sa spotrebitelia prihlásia tak, že v období od 17. marca do 11. apríla zašlú pomocou formulára na webových stránkach alebo emailom na adresu Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript./sk fotografiu svojho úsmevu do jednej z troch súťažných kategórií - veselý, zdravý alebo šibalský úsmev. Súťažné fotografie budú zverejnené na facebookovom profile Orbit Klub, kde od 14. apríla do 18. mája prebehne hlasovanie pomocou tlačidla "To sa mi páči". Po skončení hlasovacieho obdobia sa medzi sebou stretnú tri najúspešnejšie fotografie z každej kategórie. Vyhlásenie absolútneho víťaza prebehne 31. mája na stránkach Školy úsmevu. Absolútny víťaz "Bubble King" získa voucher na zájazd v hodnote viac než 2 000 € pre dve osoby do usmievavého mesta Miami. Súťažiaci na druhom a treťom mieste sa vďaka voucheru na viac než 700 € pozrú do Kodane, hlavného mesta štátu, ktorého obyvatelia patria medzi najspokojnejšie na svete .
Ale Škola úsmevu je pre všetkých, nielen pre ľudí pohybujúcich sa na sociálnych sieťach a internete, preto Orbit vyráža so svojou výučbou aj do ulíc. Tu na spotrebiteľov čaká tzv. Orbit box, detektor úsmevu, ktorý na základe správneho použitia mimických svalov vydá záujemcovi žuvačku. Aby to bol naozaj zážitok, prináša značka Čechom a Slovákom novú príchuť Bubblemint. Aký má Orbit box úspech, môžete vzhliadnuť na tomto videu: https://www.youtube.com/watch?v=kR2x6GhrNSE.
http://youtu.be/kR2x6GhrNSE
Zdroj: AMI Communications Slovakia