StoryEditor

Mediálna agentúra PHD má 25 rokov. Osláviť to chce so všetkými, ktorí ju spoluvytvárali

25.02.2015, 12:21

Zakladatelia spoločne s bývalými zamestnancami a vedením PHD chcú zdieľať významné momenty agentúry prostredníctvom mikrostránky „25 Yearbook“.

PHD dnes spustí sériu celoročných aktivít, ktorými si pripomenie 25 rokov od okamihu, kedy agentúra otvorila svoju prvú kanceláriu v Londýne. Aby si uctila ľudí, ktorí počas jej existencie agentúru spoluvytvárali, PHD vyzve všetkých bývalých i súčasných zamestnancov, aby nechali odkaz na www.phdat25.com.

Online ročenka k 25. výročiu obsahuje videá významných momentov od 25 ľudí, ktorí vytvorili históriu PHD. Od pôvodných zakladateľov a prvých zamestnancov PHD, cez klientov až po súčasné vedenie. V duchu výročia sa všetci podelili o svoje fotografie spred 25 rokov.

Medzi 25 spomenutými osobnosťami sú spoluzakladatelia David Pattison, Nick Horswell a Jonathan Durden, ktorí spomínajú, ako založenie PHD klientom ponúklo celkom nový pohľad na médiá. Kreatívne a strategické plánovanie PHD bolo v čase vzniku v ostrom rozpore voči konkurencii, ktorá sa zameriavala iba na nákup, a to bol začiatok novej éry kreatívneho komunikačného plánovania.

Jeden z prvých klientov Guardian Newspapers  je klientom  agentúry dodnes. Na  stránke sa objaví Carolyn McCall (dnešná CEO Easyjet)  a podelí sa o svoje spomienky z roku 1999, keď ako CEO Guardian Newspapers vybrala práve  PHD za mediálnu agentúru.

Šéf marketingu a komunikácie Unilever  Keith Weed sprostredkuje pohľad súčasného klienta a hovorí o tom, ako je PHD dodnes na čele strategického komunikačného plánovania.

Medzi  bývalými zamestnancami sú mená ako Tess Alps, šéfka Thinkbox, Ed Castillo, riaditeľ pre stratégie v TBWA Worldwide, Jon Wilkins, prezident Kameramy, David Widing, riaditeľ plánovania v Twitteri, Kathleen Saxton, zakladateľka THe LIghthouse a Mark Sands, hlavný marketingový šéf Christie´s.

Mike Cooper, CEO PHD Worldwide, hovorí:  „PHD má  mimoriadne dedičstvo, ktoré je úplne iné, ako pri ostatných sieťach mediálnych agentúr. Z pozície radikálneho „vyzývateľa“, ktorý začal v roku 1990 v Londýne so štyrmi ľuďmi, sa PHD postupne zmenila na celosvetového lídra kreatívneho komunikačného plánovania. Máme viac ako 3 000 zamestnancov  vo vyše 80 krajinách sveta a medzi našimi  klientmi sú najväčší zadávatelia reklamy na svete. Sme šťastní, že môžeme spoločne so zakladateľmi a bývalými zamestnancami osláviť 25 rokov zachovania  princípov inovácie, kreativity a myšlienkového vodcovstva“.

Svoje odkazy k výročiu a správy môžete nechať na www.phdat25.com.

Zdroj: PHD

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. jún 2025 07:15