StoryEditor

Odštartoval nový ročník programu Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka

14.12.2015, 07:57
Skupina Atoz Marketing otvorila už 5. ročník marketingového programu Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka. Jeho cieľom je oceniť nové a inovované produkty rýchloobrátkového tovaru a doplnkov stravy na slovenskom trhu a uľahčiť tak spotrebiteľom orientáciu v regáloch obchodov. Výrobcovia a distribútori môžu svoje novinky prihlasovať do konca marca 2016.

Marketingový program Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka už piatym rokom monitoruje, oceňuje a podporuje nové a inovované výrobky a výrobkové rady uvedené na slovenský rýchloobrátkový trh počas predchádzajúceho roka a pol. Minulý ročník ocenil 19 noviniek, ktoré sa môžu pýšiť titulom Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2015. K tomu okrem iného náleží možnosť užívať logo na obaloch víťazných výrobkov
a v marketingových kampaniach.

Dodávatelia rýchloobrátkového tovaru a doplnkov stravy, okrem tabakových výrobkov, môžu teraz do programu registrovať produkty / produktové rady uvedené na slovenský trh v období od 1. 9. 2014 do konca roku 2015. Nominované novinky bude prostredníctvom výskumu hodnotiť 2000 respondentov. Ďalší spotrebitelia sa môžu zapojiť do súťaží, ktoré prebehnú u mediálnych partnerov projektu, a zvoliť si tak svoju najobľúbenejšiu novinku.

„Začiatkom roka bude logo podporené televíznou kampaňou. V novom ročníku sa program bude aj ďalej rozvíjať. Prostredníctvom facebooku Voľba spotrebiteľov (www.facebook.com/Volbaspotrebitelov) skupina Atoz Marketing aj naďalej buduje  komunitu spotrebiteľov, ktorí radi nakupujú nové výrobky, sledujú trendy a zdieľajú svoje skúsenosti. Súčasťou plánovanej propagácie víťazných noviniek bude aj väčšia tlačová kampaň prostredníctvom nových mediálnych partnerov. Všetky detaily budú priebežne zverejňované,“ hovorí Katarína Bálintová, projektová manažérka programu.

Slávnostné vyhlásenie výsledkov sa uskutoční 9. júna v Bratislave, potom bude nasledovať masívna reklamná kampaň propagujúca logo a víťazné produkty, rovnako tak ako aktivity na podporu predaja v maloobchodných predajniach.

Zdroj: Atoz Marketing Services

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. júl 2025 14:30