Marketingový program Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka už piatym rokom monitoruje, oceňuje a podporuje nové a inovované výrobky a výrobkové rady uvedené na slovenský rýchloobrátkový trh počas predchádzajúceho roka a pol. Minulý ročník ocenil 19 noviniek, ktoré sa môžu pýšiť titulom Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2015. K tomu okrem iného náleží možnosť užívať logo na obaloch víťazných výrobkov
a v marketingových kampaniach.
Dodávatelia rýchloobrátkového tovaru a doplnkov stravy, okrem tabakových výrobkov, môžu teraz do programu registrovať produkty / produktové rady uvedené na slovenský trh v období od 1. 9. 2014 do konca roku 2015. Nominované novinky bude prostredníctvom výskumu hodnotiť 2000 respondentov. Ďalší spotrebitelia sa môžu zapojiť do súťaží, ktoré prebehnú u mediálnych partnerov projektu, a zvoliť si tak svoju najobľúbenejšiu novinku.
„Začiatkom roka bude logo podporené televíznou kampaňou. V novom ročníku sa program bude aj ďalej rozvíjať. Prostredníctvom facebooku Voľba spotrebiteľov (www.facebook.com/Volbaspotrebitelov) skupina Atoz Marketing aj naďalej buduje komunitu spotrebiteľov, ktorí radi nakupujú nové výrobky, sledujú trendy a zdieľajú svoje skúsenosti. Súčasťou plánovanej propagácie víťazných noviniek bude aj väčšia tlačová kampaň prostredníctvom nových mediálnych partnerov. Všetky detaily budú priebežne zverejňované,“ hovorí Katarína Bálintová, projektová manažérka programu.
Slávnostné vyhlásenie výsledkov sa uskutoční 9. júna v Bratislave, potom bude nasledovať masívna reklamná kampaň propagujúca logo a víťazné produkty, rovnako tak ako aktivity na podporu predaja v maloobchodných predajniach.
Zdroj: Atoz Marketing Services