StoryEditor

Najsledovanejšou je opäť reklama slovenskej sporiteľne

26.10.2015, 07:22
V treťom štvrťroku 2015 mala vo všeobecnosti najsledovanejšiu reklamu Slovenská sporiteľňa. Najúspešnejšou jednotlivou kampaňou bola reklama Poštovej banky na prenos úveru a lepšiu splátku.

„Komunikačná aktivita bánk sa v  3. štvrťroku oproti rovnakému sledovanému obdobiu minulého roka mierne znížila,“ hovorí Július Filo, Sector Leader, Financial and Technology Services, GfK Slovakia. „Celkovo bolo v tomto období nasadených vo vysielaní 24 kampaní od 12 bánk.“ 

Počas 3. kvartálu bola, tak ako aj v predchádzajúcich štvrťrokoch, najviac viditeľná reklama Slovenskej sporiteľne. Na nejakú reklamu Slovenskej sporiteľne si spomenulo 47 percent obyvateľstva. Vyše jedna tretina (35 percent) ľudí si ešte spomenulo na reklamu VÚB banky.

Z celkového pohľadu sa najúspešnejšou kampaňou 3. štvrťroka 2015 stala kampaň Poštovej banky na lepšie splátky, ktorú ľudia výborne priradili ku značke banky, výborne komunikovala benefity propagovaného produktu  a mala aj vysokú podporenú znalosť.

Spoločnosť GfK už od roku 2006 pravidelne každý mesiac monitoruje efektivitu televíznej reklamy bánk a ponuky ich produktov a služieb v prieskume GfK Banking ATS Vďaka tomuto kontinuálnemu prieskumu máme prehľad o reklamách, produktoch a pozícii značiek bánk 
na slovenskom trhu. Tieto jedinečné dáta sú k dispozícii každý mesiac ako voľnopredajná štúdia s týždenným reportingom, využívajúc moderný interaktívny online portál.

O prieskume 

Všetky uvedené informácie pochádzajú z kvantitatívneho reprezentatívneho prieskumu - GfK ATS® - Advertising Tracking System. Prieskum sa robil online dopytovaním na populácii SR vo veku 18-55 rokov v prvom kvartály roku 2015.

 

Zdroj: TS

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
13. november 2025 19:45