Nové Kulinarium vychádza v náklade 40 tisíc kusov, čím sa radí medzi najväčšie tituly svojho typu na slovenskom mediálnom trhu vôbec. Cena časopisu zostala aj napriek takmer 50-percentnému nárastu počtu strán naďalej len 0,99 eur, pričom držitelia BILLA Bonus karty ho získajú za zvýhodnených 0,49 eur.
Všetko o Veľkej noci a jari
Čitatelia v Kulinariu tentoraz nájdu okrem desiatok zaujímavých receptov a tipov pre blížiace sa veľkonočné sviatky i praktické informácie spojené s príchodom jari – rady ako správne na džoging, tipy na jarný detox či pravidlá intuitívneho stravovania. Kulinarium ukáže tradičné veľkonočné špeciality v novom šate a v rubrike 5 večerí z jednej tašky poradí, ako z jedného nákupu navariť na celý týždeň. Nechýba cestovateľské okienko, predstavenie exotickej filipínskej kuchyne či príbeh ďalšieho z úspešných slovenských výrobcov potravín. Čitateľov poteší aj 16 zľavových kupónov na obľúbené výrobky a súťaž o zaujímavé ceny.
Z Chorvátska do sveta
Štvrťročníkom Kulinarium BILLA úspešne reflektuje na nové trendy komunikácie. Pod názvom Ukusno ho spoločnosť začala vydávať v Chorvátsku v roku 2014, kde sa rýchlo stal lídrom na trhu. Centrála BILLA pre strednú a východnú Európu sa preto rozhodla rozšíriť ho aj do ďalších krajín a pilotný projekt bol uvedený na Slovensku. Úspechu výrazne pomohla spolupráca s vydavateľskou agentúrou NIŠA, ktorá má skúsenosti s vydávaním lifestylových časopisov po celej Európe. Časopis tak okrem aktuálnych lokálnych tém prináša aj inšpirujúci medzinárodný obsah. „Sme radi, že sa nám ako prvému obchodnému reťazcu podarilo na Slovensko priniesť túto novú formu komunikácie so zákazníkom. Nesmierne si vážime, že zákazníci oceňujú profesionálne spracovanie a praktickú stránku tém, a že na Kulinarium dostávame množstvo pozitívnych ohlasov aj zo zahraničia,“ hovorí Denisa Pernicová, marketingová riaditeľka BILLA Slovensko. V decembri minulého roka vyšlo Kulinarium už aj v Bulharsku a BILLA ho postupne plánuje rozšíriť aj do ďalších krajín strednej a východnej Európy.
Kulinarium podporí aj komunikačná kampaň, ktorú BILLA spustí so začiatkom predaja štvrťročníka.
Zdroj: PR.Konektor