StoryEditor

Podnikové média v centre pozornosti

21.03.2016, 10:40
Klub podnikových médií vyhlásil 13. ročník súťaže Podnikové médium roka. Firmy, agentúry, ale aj zamestnanci a klienti môžu do 31. marca prihlasovať práce do niektorej z kategórií súťaže. Prihlásené diela posúdi odborná porota a na konci apríla si niektoré z nich odnesú titul Podnikové médium roka 2015.

Súťaž je určená pre široké spektrum foriem korporátnej komunikácie.  Do súťaže sú zaradené  podnikové printové média (noviny, magazín atď. ), ktoré sú určené pre klientov, dodávateľov alebo zamestnancov. Ďalej sú to letáky, brožúry, či firemné kalendáre. Pozornosť sa venuje aj komunikácii v online prostredí. Firemné či produktové web stránky, facebookové profily sú už neoddeliteľnou súčasťou ucelenej komunikácie spoločností a v súťaži majú svoje miesto. Zaujímavou kategóriou je aj audiovizuálna prezentácia.

Súťaž nie je určená len komerčným subjektom, svoje práce prihlasujú aj mimovládne a štátne inštitúcie. V minulom roku bolo prihlásených viac ako 250 prác.  Víťazi podľa kategórií sú uvedení nižšie.

Jedinečnú súťaž organizuje občianske združenie Klub podnikových médií už po trinásty raz v spolupráci s Non-Stop production.  Prihlásené práce posudzuje zväčša 5-členná odborná porota. 

Hodnotiacimi kritériami sú okrem obsahu, jazykovej úrovne a grafického dizajnu aj typografia, práca s fotografiami a ilustráciami. Víťazi jednotlivých kategórií sú oprávnení používať certifikát, logo a titul  Podnikové médium roka.

Príloha: Výsledky súťaže za rok 2014

PORADIE V HLAVNÝCH KATEGÓRIÁCH:

 

Kategória – Podnikové noviny

1.       US Steel Košice    -       Oceľ východu

2.       Národná diaľničná spoločnosť -   Výtlk              

3.       Chemkostav a.s.   -      Chemkostav    

          

Kategória – Podnikový magazín – interná komunikácia

1.       Tatrabanka      -     Tatrabankár

2.       Volkswagen Slovakia     - Svet VW

Falck   SK    -          Falck Život

3.       HEINEKEN Slovensko, a.s.    -      HeinekeNovinky              

 

Kategória – Podnikový magazín – externá komunikácia

1.       Mercedes-Benz Slovakia s.r.o     Hviezdy ciest

2.       Syngenta Slovakia s.r.o.  -     Syninfo

Alpha medical, s.r.o.   -    in Vitro

3.       J&T Banka   -    Magnus

               

Kategória – Elektronické médiá a audiovizuálna prezentácia

1.       Lidl Slovenská republika  -    YouTube kanál spoločnosti Lidl

2.       Slovenský plynárenský priemysel  -      e-plameň       

3.       SLOVNAFT, a.s.   -     Film o Štefanovi Svitkovi

 

Kategória – Webové stránky a intranet

1.       Lidl Slovenská republika -  www.facebook.com/lidlslovensko

2.       Hlavné mesto SR Bratislava  -      www.inba.sk       

3.       Dora Dora  -     www.fantastickeveci.sk

Lidl Slovenská republika – www.lidl.sk                      

 

Kategória – Printové médiá neziskových, rozpočtových a štátnych organizácií

1.           Hlavné mesto SR Bratislava   -    In.ba

2.           Slovenská Ľupča   -   Ľupčianske zvesti

Slovenská agentúra životného prostredia  -  Enviromagazín

3.           Americká obchodná komora  -   Connection magazin

 

Kategória – Podniková brožúra

1.       Lidl Slovenská republika - Tematické brožúry k nepotravinovému sortimentu

2.       Syngenta Slovakia s.r.o.  -  Plodinový katalóg 2014

3.       Finančné riaditeľstvo SR - Za každým úspešným projektom hľadaj kolektív

 

Kategória – Podnikový kalendár

1.       Antalis a.s.  -    Domčeky

2.       NN Životná poisťovňa, a.s.  -  klientsky kalendár

3.       OZ Zatúlané psíky Šaľa   -   Pomôžte zvieratkám               

 

 

Kategória – Voľné formy

1.       Slovenská pošta a.s.  Výročná správa 2013     

Špedservis   Vianočná pohľadnica          

2.       Volkswagen Slovakia, a.s. -  Puojd kolekcia

3.       Lidl Slovenská republika -     Lidl Fan Cup

SLOVNAFT, a.s.  -  Rafinéria Slovnaft zodpovedný sused

 

 

Zdroj: PBR

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
17. máj 2025 08:32