Cieľom novovzniknutej regionálnej siete je poskytnúť klientom, ktorí vyvíjajú aktivity na rôznych trhoch strednej a východnej Európy komunikačnú podporu a možnosť cezhraničnej spolupráce s vysokou pridanou hodnotou.
„Prostredníctvom členstva v sieti agentúra Neuropea rozširuje svoje doterajšie lokálne pôsobenie na región CEE. Od vzájomnej spolupráce v novovzniknutej aliancii očakávame možnosť podporiť našich klientov pri ich expanzii mimo regiónu Slovenska. Samozrejme sa tešíme aj na spoluprácu pri realizácii komunikačných kampaní klientov našich zahraničných kolegov v rámci Slovenska,“ hovorí Peter Papanek, Managing Partner agentúry Neuropea.
CEEASC v sebe spája 5 agentúr, ktoré sú schopné v regióne osloviť až 90 miliónov ľudí. Patria medzi ne agentúry DBM Donath Business Media z Českej republiky, Goodwill Communications z Maďarska, Genesis Public Relations z Poľska, Free Communication z Rumunska a Slovenská agentúra Neuropea. Kľúčovými oblasťami pôsobenia členských agentúr sú financie, zdravotníctvo, energetika, kapitálové trhy, doprava a automobilový priemysel, IT a telekomunikácie, stavebníctvo a development a retail. Členské agentúry zamestnávajú viac ako 70 odborníkov na komunikáciu, ktorí sa starajú o viac ako 160 klientov a ročne pripravia 1750 tlačových správ a takmer 1900 rozhovorov.
Zdroj: neuropea

