Self-promo
StoryEditor

JANDL dvakrát v Lűrzer‘s Archive

10.05.2012, 11:55

V aktuálnom vydaní magazínu je agentúra zastúpená hneď dvoma printami.

Zvlčilý vizuál pre Tuxedo Confessions s claimom Express yourself bol nielen uverejnený v tlačenom vydaní, ale aj vyhlásený za printovú reklamu týždňa. Okrem toho bol aj témou editoriálu celého vydania ako príklad reklamy, ktorá sa pohybuje na tej správnej strane tenkej čiary medzi provokatívnou myšlienkou a urážkou. Druhým uverejneným printom sa stalo selfpromo agentúry zamerané na odvážnych klientov.

„Všetkých nás naozaj teší, že z uverejňovania v Archive sa stáva pomaly tradícia. Sme totiž presvedčení, že podobné úspechy sú pozitívom nielen pre našu agentúru, ale pridávajú na relevancii celému slovenskému reklamnému biznisu,“ povedal pri tejto príležitosti kreatívny riaditeľ Pavel Fuksa a odobral sa zahrať si trochu fusbalu.

JANDL stal vôbec prvou slovenskou reklamnou agentúrou, ktorej printová kampaň sa dočkala uverejnenia v najprestížnejšom svetovom reklamnom periodiku.

Zdroj: Jandl

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
08. júl 2025 10:09