GfK vychádza z nového prístupu, ktorý využíva podobnosť s medziľudskými vzťahmi na vyjadrenie toho, ako sa vyvíjajú sociálne a citové väzby medzi spotrebiteľmi a značkami. Na základe toho klienti môžu zistiť, ako vyzerá mix pevných, slabých a rizikových vzťahov, ktoré určujú vývoj značky v čase a na základe toho ich môžu optimalizovať.
Tento systém nepostihuje iba „vzťahovú“ stránku veci, snažia sa kvantifikovať latentnú hodnotu značky v porovnaní s jej hodnotu a odhaľovať tak zatiaľ nevyužité príležitosti na to, aby sa pevný vzťah spotrebiteľov k značke zmenil na požadované správania.
Gavin Dickinson, Global Director of Brand Strategy GfK, hovorí: „Aktivácia latentnej hodnoty značky predstavuje obrovskú príležitosť a GfK Brand Vivo odhaľuje práve tie skúsenosti a väzby, ktoré môžu pomôcť túto hodnotu pretransformovať do konkrétneho konania. Vďaka tomu sa nám darí získavať jedinečné a intuitívne poznatky, ktoré umožňujú našim klientom zvyšovať hodnotu značiek a šíriť ich obľúbenosť medzi spotrebiteľmi.”
Helen Zeitoun, Global Head of Brand and Customer Experience GfK na to nadväzuje: „Brand Vivo považujeme za najdôležitejší moment pri prechode od klasického sledovania značiek k novému spôsobu myslenia. Ukazuje, ako značky organicky zapadajú do nášho každodenného života vďaka tomu, že dochádza k nepostrehnuteľnému prelínaniu fyzického a digitálneho sveta.“
Zdroj: GfK