StoryEditor

GfK využíva vzťahovú inteligenciu na budovanie značiek

06.10.2014, 12:39
Spoločnosť GfK oznámila, že začína využívať systém GfK Brand Vivo, ktorý predstavuje nový monitorovací systém využívajúci vzťahovú inteligenciu, čím dokáže spoľahlivejšie a citlivejšie sledovať zákaznícku skúsenosť, teda to, ako sa spotrebitelia zoznamujú so značkami a ako u nich narastá ich obľúbenosť. Zobrazuje tiež, ako skúsenosti spotrebiteľov so značkou pomáhajú budovať vzťahy, ktoré ovplyvňujú ich spotrebiteľské správanie v budúcnosti.

GfK vychádza z nového prístupu, ktorý využíva podobnosť s medziľudskými vzťahmi na vyjadrenie toho, ako sa vyvíjajú sociálne a citové väzby medzi spotrebiteľmi a značkami. Na základe toho klienti môžu zistiť, ako vyzerá mix pevných, slabých a rizikových vzťahov, ktoré určujú vývoj značky v čase a na základe toho ich môžu optimalizovať.

Tento systém nepostihuje iba „vzťahovú“ stránku veci, snažia sa  kvantifikovať latentnú hodnotu  značky v porovnaní s jej hodnotu a odhaľovať tak zatiaľ nevyužité príležitosti na to, aby sa pevný vzťah spotrebiteľov k značke zmenil na požadované správania.

Gavin Dickinson, Global Director of Brand Strategy  GfK, hovorí: „Aktivácia  latentnej hodnoty značky predstavuje obrovskú príležitosť a  GfK Brand Vivo odhaľuje práve tie skúsenosti a väzby, ktoré môžu pomôcť túto hodnotu pretransformovať do konkrétneho konania. Vďaka tomu sa nám darí získavať jedinečné a intuitívne poznatky, ktoré umožňujú našim klientom zvyšovať hodnotu značiek a šíriť ich obľúbenosť medzi spotrebiteľmi.”

Helen Zeitoun, Global Head of Brand and Customer Experience  GfK  na to nadväzuje: „Brand Vivo považujeme za najdôležitejší moment pri prechode od klasického sledovania značiek k novému spôsobu myslenia. Ukazuje, ako značky organicky zapadajú do nášho každodenného života vďaka tomu, že dochádza  k nepostrehnuteľnému prelínaniu fyzického a digitálneho sveta.“

 

Zdroj: GfK

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. máj 2025 21:42