„Teší nás, že uspeli viaceré slovenské PR agentúry, pretože to je veľmi dôležité pre celý trh PR. Ale ešte viac sme hrdí na to, že sme si udržali prvenstvo. V uplynulých dvoch rokoch sme totiž v Sabre Awards bodovali ako jediní zo Slovenska a tento rok sme zase ako jediní zo Slovenska získali dve prvé ceny. A popri tom stále držíme našu pozíciu nezávislej agentúry, ktorá nemá podporu medzinárodnej siete a o každého klienta musí tvrdo bojovať. Obidva naše víťazné projekty sú svojím spôsobom jedinečné a ich ocenenia preto patria aj klientom, ktorí nám ich umožnili realizovať,“ uviedol Karol Wolf, Managing Director Dynamic Relations 2000.
Projekt „Centrál je dobrý sused“ je príkladom, že aj v živom centre mesta sa dá stavať veľký developerský projekt bez konfliktov s okolo žijúcimi ľuďmi. Keď investor túto šancu pochopí, postupuje slušne a nechá PR agentúru pracovať na komunikácii, výsledok sa dostaví. A všetci vieme, že pri developeroch na Slovensku toto zďaleka nie je pravidlom.
No a projekt PIVOBRANA je príbeh o tom, ako sa desať malých rodinných pivovarov a posledný slovenský nezávislý priemyselný pivovar v Banskej Bystrici odhodlali kývnuť na PIVOBRANU, ktorá je otvoreným občianskym hnutím na podporu nezávislého a poctivo vareného piva. „Ocenenie tohto nízkorozpočtového, autentického a poctivo mysleného projektu je dôkazom, že porota v Barcelone pochopila zmysel a podstatu PIVOBRANY.,“ hovorí Karol Wolf.