StoryEditor

Zákaznícka báza O2 v prvej polovici roka vzrástla o 14 %

24.07.2013, 10:09
Spoločnosť Telefónica Slovakia dosiahla v prvom polroku 2013 výnosy vo výške 102 mil. €, čo oproti predchádzajúcemu roku predstavuje ich 10% nárast.

K 30. júnu vzrástla zákaznícka báza spoločnosti medziročne o 14 % na 1,428 mil. O2 zároveň dosiahlo v úvodnom kvartáli roku 2013 kladný prevádzkový zisk pred odpismi a amortizáciou (OIBDA), ktorý oproti vlaňajšku vzrástol takmer o štvrtinu (24,3 %).

„V druhom štvrťroku sme sa okrem ďalšieho zvýhodňovania zákazníckych programov, zamerali najmä na pridanú hodnotu v podobe vernostného programu Extra výhody. Naši zákazníci tak majú možnosť získať ešte viac výhod, ktoré plynú z toho, že sú v O2, ako doteraz. Najpopulárnejším benefitom sú bezpochyby zľavnené MHD lístky.  Skvele sa nám darilo  v raste zákazníckej bázy, kde rástol najmä počet a teda aj podiel zákazníkov fakturovaných služieb. Je to jednoznačný dôkaz úspešného sledovania zákazníckych potrieb a úspechu najmladšieho člena nášho produktového portfólia - O2 Paušálu,“ uviedol Ramiro Lafarga Brollo, generálny riaditeľ spoločnosti Telefónica Slovakia.

Celkové výnosy spoločnosti v prvom polroku 2013 vzrástli medziročne o 10 % na 102 mil. €. Priemerný mesačný výnos na zákazníka (ARPU) predplatených služieb dosiahol v mesiacoch druhého štvrťroka 2013 výšku 7,3 €, ARPU pri zákazníkoch platiacich na základe faktúry predstavoval 15,2 €.

K 30. júnu 2013 dosiahol počet aktívnych zákazníkov 1,428 mil. Oproti porovnateľnému obdobiu predchádzajúceho roka to predstavuje medziročný nárast o 14 %, pričom od začiatku roka 2013 zaznamenalo O2 čistý nárast zákazníckej bázy o takmer 74 tisíc. Za týmto nárastom stál 23,4% medziročný nárast zákazníkov fakturovaných služieb na 709 tisíc, zatiaľ čo počet zákazníkov predplatených služieb vzrástol medziročne o 6,4 % na takmer 719 tisíc.

Podiel zákazníkov fakturovaných služieb na celkovej zákazníckej báze spoločnosti stúpol medziročne o 3,7 percentuálneho bodu na 49,7 %.

Od 1. januára 2013 do 30. júna 2013 si zákazníci do siete O2 preniesli už vyše 65 tis. telefónnych čísel.

Na základe prieskumu nezávislej agentúry Ipsos Tambor a spoločnosti Telefónica Slovakia dosiahlo O2 opäť najvyššiu úroveň spokojnosti zákazníkov spomedzi všetkých slovenských mobilných operátorov.

 

Zdroj: Telefónica Slovakia

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. december 2025 01:18