Spoločnosť PayPal, jedna z najväčších a popredných svetových firiem zaoberajúcich sa platobnými riešeniami, prichádza s prvou unikátnou svetovou kampaňou svojej značky, ktorá stelesňuje jedinečné pochopenie toho, ako ľudia uvažujú o svojich peniazoch a ich použití.
Hlavnou témou tejto kampane je skutočnosť, že ľudia majú k dispozícii neskutočne veľké možnosti ako vytvárať nové spojenia, platiť a vykonávať transakcie podľa svojich podmienok. Spoločnosť PayPal stojí na čele tohto trendu, zjednodušuje ho, robí ho bezpečnejším a intuitívnejším pre ľudí, ktorí chcú platiť kdekoľvek a kedykoľvek.
Svetovú kampaň značky s názvom „PoweringThePeopleEconomy“ vytvorila spoločnosť HavasWorldwide a bude prezentovaná v televíznom vysielaní, v tlačenej aj digitálnej podobe, v podobe vonkajších reklám, reklám v obchodoch a na sociálnych sieťach. Televízne spoty sa prvýkrát objavia v Nemecku, Veľkej Británii, Austrálii a Spojených štátoch amerických.
„Spoločnosť PayPal má príležitosť a zodpovednosť pomáhať ľuďom, aby mali kontrolu nad svojimi financiami a používali ich tak, ako chcú, bezproblémovo a v pohode,“ povedal David Marcus, prezident spoločnosti PayPal. Kampaň „PoweringThePeopleEconomy“ stelesňuje to, čo od nás naši zákazníci môžu očakávať a požadovať - bezpečný, jednoduchý a výhodný spôsob platieb, ktorý je iný, než ostatné a priblíži ich k tomu, čo naozaj chcú.
„Spoločnosť PayPal verí vo svet, ktorý pracuje pre ľudí a nie naopak,“ povedala viceprezidentka svetovej značky PayPal Christina Smedleyová. „Prostredníctvom našich produktov robíme svet lepší hmatateľným, praktickým a čarovným spôsobom a vytvárame svet, v ktorom je každý deň pre každého ľahší a jednoduchší. Základom tejto kampane sú ľudia, a nie inštitúcie.“
„Naším cieľom bolo dať značke, ktorá robí pre bežných ľudí obdivuhodné veci, aktuálny, ľudský a populistický charakter. Namiesto popísania jednoduchých výhod, zamerali sme sa na to, čo spoločnosť PayPalrobí pre ľudí ako takých, ako je značka podnetná a ako mení status quo. Kampaň 'PoweringThePeopleEconomy' chápeme ako prirodzené rozšírenie tejto myšlienky,“ povedal Matt Weiss, vedúci oddelenia marketingu spoločnosti HavasWorldwide.
S cieľom vybudovať aktívne celosvetové povedomie o novej značke spoločnosti PayPal sa televízne reklamy objavia vo vysielaní na viacerých významných kanáloch a v rôznych programoch na každom trhu, spolu s reklamami v tlačenej aj digitálnej forme počas celého leta a na jeseň tohto roku.
Nová kampaň sa neorientuje iba na marketing, ale zároveň predstavuje novú identitu značky a aktualizované logo spoločnosti PayPal, ktoré navrhla spoločnosť fuseproject, a ktoré má modernejší vzhľad upravený najmä pre využitie na mobilných telefónoch. Nová identita sa začne objavovať na produktoch, v marketingovej komunikácií, propagačných materiáloch a rôznych online kanáloch spoločnosti PayPal, akými sú napríklad PayPal.com, PayPal-Forward.com a na jej sociálnych mediálnych kanáloch.
http://youtu.be/7dJ1KljRIeE
http://youtu.be/DIn3M72rfdA