Priame vysielanie ceremoniálu prostredníctvom YouTube.
Účinkovať budú hviezdy ako Lady Gaga, Eminem či Arcade Fire, program režíruje renomovaný režisér Spike Jonze.
Kia Motors Corporation (KMC) včera oznámila, že sa stáva exkluzívnym partnerom prvého udeľovania cien „YouTube Music Awards“ - bezpochyby najväčšej udalosti v oblasti digitálnej hudby a zábavy, ktorá globálne spojí užívateľov portálu YouTube na koncertoch po celom svete. Fenomén menom YouTube spojí denne asi miliardu ľudí na celom svete a tak sa prirodzene stal domovom uznávaných umelcov a budúcich generácií hudobných talentov. Spoločnosť Kia Motors sa tak hrdo hlási k výzvam, ktoré stanovujú nové štandardy v uvedenej oblasti hudobných ocenení.
Na „YouTube Music Awards“ vystúpia a budú spolupracovať rôzni umelci najzvučnejších hudobných mien, vrátane Eminem, Lady Gaga a Arcade Fire, ktoré dlhodobo patria k najväčším svetovým hviezdam YouTube.
V nedeľu 3. novembra 2013 v čase od 12 do 24 hod môžu milióny divákov a užívateľov sledovať slávnostné odovzdávanie cien prostredníctvom živého vysielania koncertných podujatí, organizovaných na rôznych miestach po celom svete. Štart je naplánovaný v kórejskom Soule, postupne pribudne Moskva, Londýn a Brazília, pričom hlavný záverečný ceremoniál, spojený s odovzdávaním cien, sa uskutoční na výstavisku Pier 36 v New Yorku. Záštitu nad podujatím prebrala a výkonným producentom sa stala redakcia jedinečného časopisu VICE, vydávaného v New Yorku, známa unikátnym štýlom, akým mapuje medzinárodné dianie v oblasti hudby, kultúry a dokumentárnej publicistiky a to najmä prostredníctvom moderných médií a sociálnych sietí. Zodpovednosť za réžiu celého podujatia prevzal populárny režisér, scenárista a producent Spike Jonze.
Jednotlivé nominácie YouTube Music Awards sa užívatelia dozvedia ešte tento mesiac, pričom od momentu uverejnenia na portáli sa otvorí možnosť on-line hlasovania pre jednotlivých interpretov. Svoje hlasy môžu fanúšikovia zasielať do 2. novembra 2013.
Prostredníctvom tohto partnerstva a úzkej spolupráce chce spoločnosť Kia Motors demonštrovať svoju podporu moderným interaktívnym a inovatívnym projektom, ktoré vytvárajú rezonujúce a dlhodobo zapamätateľné pozitívne väzby medzi hudbou a značkou Kia.
„YouTube Music Awards 2013 je našim historicky prvým digitálno-hudobným partnerstvom a spoločnosť Kia Motors je hrdá, že môže byť sponzorom tohto unikátneho projektu," uviedol pri tejto príležitosti Soon-Nam Lee, viceprezident pre marketing Kia Motors Corporation. "Digitálne médiá zohrávajú kľúčovú úlohu v tom, ako sa spojiť s našimi zákazníkmi. Stále viac spotrebiteľov denne on-line komunikuje s celým svetom, aby získali najaktuálnejšie informácie, preto je len prirodzené, že sme si zvolili cestu sponzorstva takého fenoménu, akým portál YouTube bezpochyby je."
Počas niekoľkých posledných rokov značka Kia získala značnú dôveryhodnosť v oblasti digitálnej komunikácie implementáciou inovatívnych on-line prístupov v komunikačnom spojení so svojimi zákazníkmi. Spoločnosť Kia Motors má viac ako 250 globálnych a miestnych sociálnych profilov, čo predstavuje dosah na približne 1,4 miliardy ľudí a viac ako 300 000 konverzácií denne vo forme komentárov, zdieľaní a odkazov.
Zdroj: Kia Motors Sales Slovensko