Televízia Markíza v pondelok 13. októbra 2014 úspešne vstúpila do nového týždňa, v rebríčku sledovanosti obsadila päť najvyšších priečok. Vynikajúco sa darilo aj menším staniciam skupiny Markíza.
Diváci si doslova zamilovali večernú reality šou Farma (rating 9,8 % v 12-54), pondelková mimoriadne dramatická epizóda dosiahla v rámci aktuálnej série rekordné trhové podiely v oboch hlavných cieľových skupinách - 36,4 % v 12-54 a 39,3 % v 12+. Obzvlášť zabodovala medzi mladými ženami 12-24 (share 50,6 %) a v Prešovskom kraji 12-54 (share 52,3 %). Znovuzrodený salaš prostredníctvom televíznych obrazoviek navštívilo takmer 600-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
Najsledovanejším programom dňa v strategickej cieľovej skupine 12-54 sa stali Televízne noviny s ratingom 11,6 % a trhovým podielom 37,5 %. Súhrn najdôležitejších udalosti dňa si nenechalo ujsť 737-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Druhá priečka patrila rodinnému seriálu Búrlivé víno (rating 11,2 % / share 31,4 % v 12-54), v cieľovej skupine mladých žien 12-24 dosiahol trhový podiel 43,5 %, ktorý je najvyšší od začiatku aktuálnej série. Celkovo si pondelkovú epizódu vinárskej ságy vychutnalo 770-tisíc divákov z univerzálnej cieľovej skupiny 12+, v rámci ktorej išlo o najsledovanejší program dňa.
Z ponuky menších staníc si v pondelok najviac divákov vybralo spoločnosť Sylvestra Stalloneho a Antonia Banderasa v akčnom filme Zabijaci (rating 2,5 % / share 7,9 %) na Dajto.
Na Doma exceloval turecký romantický seriál Feriha. Druhá časť z pravidelnej večernej dvojporcie zaznamenala v cieľovej skupine 12-54 rating 2,3 % a rekordný trhový podiel 13,6 %. Pozrelo si ju 180-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je najvyšší počet od štartu seriálu 18. augusta 2014, pričom v čase vysielania bola dvojkou na trhu.
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 37,9 %) aj v prime-time 19:00 – 23:00 (share 42,0 %).
Zdroj: Skupina Markíza