StoryEditor

IBM: Kľúčom k úspechu je poznanie zákazníkov

24.05.2013, 08:36
Len správna identifikácia potrieb klientov firiem prostredníctvom moderných analytických nástrojov vedie k rastu biznisu a presadeniu sa v konkurenčnom prostredí.

Rýchly vývoj technológií dáva podnikom stále väčší priestor pre prácu so zákazníkmi. Oveľa dôležitejšie ako kedykoľvek predtým je preto pre firmy všetkých veľkostí správne definovať aktuálne a budúce potreby svojich klientov. O tom ako možno premeniť dáta o svojich klientoch na užitočné informácie sa presvedčia účastníci konferencie IBM Slovensko, s príznačným názvom Think 2013. Ak chcú dnes firmy a organizácie využiť narastajúci objem dát a rýchly rozvoj technológií vo svoj prospech, potrebujú vedieť správne analyzovať dáta, ktoré májú k dispozícii nielen o svojej firme a jej možnom rozvoji smerom do budúcnosti , ako aj o svojich zákazníkoch, ktorí im umožnia ďalej rásť.

 „Len správnou analýzou týchto dát, ktoré pomocou moderných analytických nástrojov dokážu premeniť na užitočné informácie, môžu zákazníkom ponúknuť produkty a služby šité na mieru ich individuálnych potrieb a dynamicky sa meniaceho životného štýlu,“ hovorí generálny riaditeľ IBM Slovensko Branislav Šebo. Viac o tom čo všetko v sebe skrýva Big Data, a ako s ich pomocou môžu podniky a organizácie zlepšiť výsledky svojho podnikania  sa dozvedia účastníci na konferencii Think 2013.

 Na podujatí, ktorého cieľom je predstaviť firmám cestu k presadeniu sa na trhu budú prednášať marketér svetového formátu Peter Littmann, ktorý počas svojej profesionálnej kariéry zastával početné riadiace pozície v oblastiach manažmentu, marketingu, predaja a financií a v rokoch 1992 až 1997 bol predsedom predstavenstva spoločnosti Hugo Boss, ktorú doviedol k presadeniu sa na svetových trhoch.

 S prednáškou vystúpi aj Dirk deRoos, ktorý posledné dva roky pomáhal viacerým medzinárodným firmám pri budovaní veľkých dátových riešení . Využitie moderných nástrojov v oblasti biznis analytiky v praxi priblíži Jiřina Repaská, riaditeľka sekcie marketingu a retailu Slovenského plynárenského priemyslu a riaditeľ Výpočtového strediska SAV Tomáš Lacko predstaví projekty, na ktorých v súčasnosti pracuje slovenský superpočítač. Účastníci si na prezentovaných príkladoch existujúcich riešení budú môcť overiť ich účinnosť v praxi a dostanú možnosť oboznámiť sa s najnovšími technológiami a produktmi spoločnosti IBM.

 Partnermi sedemnásteho ročníka výročnej konferencie IBM Slovensko „IBM Think 2013“ sú spoločnosti Intel, Asbis, Avnet, PPP a Volkswagen. Mediálnymi partnermi podujatia sú Hospodárske noviny, eFocus.sk, InfoWare a ITnews.sk. Viac informácií o podujatí nájdete na stránke http:// www.ibm.com/sk/think2013/

Zdroj: IBM Slovensko

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
07. december 2025 21:35