BTL komunikačná asociácia je na slovenskom trhu aktívna už tri roky. Jedným z jej úspechov bolo, že sa jej po diskusiách podarilo zapojiť kategóriu eventy do prestížneho vyhodnocovania prác a projektov Zlatý klinec. Ďalší úspech práve v tejto oblasti na seba nenechal dlho čakať, už v 2. ročníku Zlatého klinca, do ktorého sa eventové agentúry mohli so svojimi projektami prihlásiť, boli všetky tri klince udelené práve členským agentúram BTL komunikačnej asociácie.
Zlatý klinec získala agentúra Leopard Production s projektom Red City, ktorý pripravovala pre klienta Philip Morris Slovakia a ktorý bol prihlásený do podkategórie Public events.
Strieborný klinec skončil v rukách Institute of Promotion, a to event 20. výročie spoločnosti HB Reavis začlenený do podkategórie Private events nad 300 pozvaných.
Napokon Bronzový klinec si odniesla agentúra Monarch za projekt Village Camp Pribylina, ktorý realizovala pre klienta Orange Slovensko a ktorý bol prihlásený tiež v podkategórii Private events nad 300 pozvaných.
Z 20 prihlásených prác sa však do shortlistu dostali aj ďalšie členské agentúry BTL komunikačnej asociácie, a to PromoLand a Creative Pro a z celkových 8 prác v shortliste bolo až 7 z dielne členských agentúr BTLka.
“Z úspechov členských agentúr BTL komunikačnej asociácie sa veľmi teším, v porovnaní s minulým ročníkom zaznamenala BTLka veľký posun. Aktuálny ročník je pre mňa potvrdením nielen toho, že profesionálne eventové agentúry robia naozaj najlepšie eventy, ale aj toho, že eventové agentúry sa naučili svoje práce prezentovať tak, že aj ostatní vnímali kvality, inovatívnosť, kreativitu a skúsenosti za nimi stojace,” povedal predseda BTL komunikačnej asociácie Štefan Kozák.
Občianske združenie BTL komunikačná asociácia (BTLka) vzniklo v lete 2011 s cieľom vytvoriť spoločnú platformu pre agentúry pôsobiace v oblasti eventmanagementu, sales promotion a príbuzných podlinkových aktivít. Ambíciou BTLky je združovať hráčov, ktorí pôsobia na trhu s dlhodobou víziou, svoje služby poskytujú profesionálne a ktorí sa zaviazali k pôsobeniu na trhu v súlade s Etickým kódexom BTLky. Týmto spôsobom chce asociácia smerom ku klientom ako aj dodávateľom predstavovať garanciu kvality, serióznosti a zodpovednosti. Viac informácií sa dozviete na www.btlka.sk.
Zdroj: BTLka