Exkluzívny pánsky mesačník BREJK, ktorý patrí do portfólia vydavateľstva SPOLOČNOSŤ 7 PLUS vychádza v týchto dňoch ako prvý interaktívny titul na Slovensku.
Najnovšie vydanie je obohatené o rozšírenú realitu. Ide o prepojenie tlačeného média a interaktívnej nadstavby v podobe videí, fotografií, alebo 3D modelov. Čitatelia BREJKu sa tak môžu pomocou svojich smartphonov alebo tabletov dostať do zákulisia fotenia cover girl, pozrieť a vypočuť si príhovor šéfredaktora, vychutnať si video testy najnovšieho smartphonu a aplikácií alebo pozrieť testy áut v priamom prenose.
„Sme lídri na trhu v inovatívnosti a ako najväčšie slovenské vydavateľstvo chceme našim čitateľom prinášať stále niečo nové. Spájanie rozšírenej reality a skutočného obrazu poznáme z filmov už niekoľko rokov. Chceme našim čitateľom ako aj inzertným klientom poskytnúť nový priestor a rozšíriť vnímanie printu. Veríme, že si s najnovším BREJKOM naši čitatelia užijú príjemný a najmä interaktívne strávený čas,“ hovorí Mirjana Hronová Sikimič, generálna riaditeľka vydavateľstva SPOLOČNOSŤ 7 PLUS.
Ako sa dostať do rozšírenej reality mesačníka BREJK?
1. V App store, alebo Google Play si stiahnete aplikáciu Rozšírená realita
2. Zapnite aplikáciu v smartphone alebo tablete
3. Ak uvidíte logo RR namierte svoj smartphone alebo tablet na tento obrázok
4. Vychutnajte si nový rozmer vášho obľúbeného pánskeho magazínu BREJK
Zdroj: Spoločnosť 7 Plus