StoryEditor

Exkluzívny pánsky magazín Brejk inovuje

26.04.2013, 11:41

Exkluzívny pánsky mesačník BREJK, ktorý patrí do portfólia vydavateľstva SPOLOČNOSŤ 7 PLUS vychádza v týchto dňoch ako prvý interaktívny titul na Slovensku.

Najnovšie vydanie  je obohatené o rozšírenú realitu. Ide o prepojenie tlačeného média a interaktívnej nadstavby v podobe videí, fotografií, alebo 3D modelov. Čitatelia BREJKu sa tak môžu pomocou svojich smartphonov alebo tabletov dostať do zákulisia fotenia cover girl, pozrieť a vypočuť si príhovor šéfredaktora, vychutnať si  video testy najnovšieho smartphonu a aplikácií alebo pozrieť testy áut v priamom prenose.

„Sme lídri na trhu v inovatívnosti a ako najväčšie slovenské vydavateľstvo chceme našim čitateľom prinášať stále niečo nové. Spájanie rozšírenej reality a skutočného obrazu poznáme z filmov už niekoľko rokov. Chceme našim čitateľom ako aj inzertným klientom poskytnúť nový priestor a rozšíriť vnímanie printu. Veríme, že si s najnovším BREJKOM naši čitatelia užijú príjemný a najmä interaktívne strávený čas,“ hovorí Mirjana Hronová Sikimič, generálna riaditeľka vydavateľstva SPOLOČNOSŤ 7 PLUS.

Ako sa dostať do rozšírenej reality mesačníka BREJK?

1. V App store, alebo Google Play si stiahnete aplikáciu Rozšírená realita

2. Zapnite aplikáciu v smartphone alebo tablete

3. Ak uvidíte logo RR namierte svoj smartphone alebo tablet na tento obrázok

4. Vychutnajte si nový rozmer vášho obľúbeného pánskeho magazínu BREJK

Zdroj: Spoločnosť 7 Plus

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. júl 2025 21:29