Presne taký čas ubehol odvtedy, čo bol namiešaný prvý tonik s Becherovkou.
Becherovka zbližuje, preto aj ústredný claim kampane „Beton vás osvieži“ toto leto do popredia posúva najmä spoločne strávené chvíle.
Značku čaká 360 stupňová komunikácia, koncept zameraný na image značky vytvorila agentúra Hello, PR aktivity v rámci kampane zastrešuje Media & Communication Consulting.
„Tento rok chceme milovníkov Becherovky motivovať, aby si drink v lete vychutnávali spoločne, aby spolu objavovali jeho variácie s citrónom či uhorkou alebo úplnú novinku Beton Bitter s kvapkou aperitívu KV14,“ hovorí Lenka Bačková, brand manažér spoločnosti Jan Becher - Slovensko.
Kľúčový letný vizuál kampane sa od začiatku júna objaví na Out-Of-Home nosičoch, v Bratislave dokonca na celoobrandovanej električke, ale aj v médiách a on- a off-trade predaji. V sieti Hypernova sa napríklad objavia špeciálne „Beton corners“, v ktorých spotrebitelia nájdu hneď všetko potrebné na namiešanie Betonu – Becherovku, citrón, uhorku aj tonik.
Zároveň spotrebitelia zažijú Beton Road Show na festivaloch či v letoviskách. „Naša dvojmesačná púť po takmer dvadsiatich slovenským lokalitách dá priaznivcom Betonu možnosť vychutnať si spolu svoje obľúbené letné osvieženie v príjemnej atmosfére, naučiť sa niečo o jeho príprave, aj súťažiť o originálny džbán s logom Becherovky. Obrázky a videá z roadshow nájdu fanúšikovia Becherovky aj na našej facebookovej stránke,“ dodáva Lenka Bačková.
Letná on-trade podpora sa sústredí na viac ako 700 slovenských podnikov, v 50 vybraných si návštevníci budú môcť objednať Beton aj vo family style džbáne, ktorý je toto leto stelesnením myšlienky spoločne strávených chvíľ pri obľúbenom osviežujúcom drinku.
Zdroj: red.