StoryEditor

Televízia Dajto odvysielala viac reklamy ako verejnoprávna Jednotka, či Dvojka

06.11.2012, 14:27

 

Od začiatku septembra do konca októbra tohto roka odvysielala televízna stanica Dajto 28 hodín reklamy, čo je viac ako odvysielala verejnoprávna Jednotka (20 hodín) a Dvojka (9 hodín). Celkovo bolo v tomto období na 8 celoštátnych televíznych staniciach odvysielaných takmer 1 000 hodín reklamy, pričom podiel TV Dajto predstavuje necelé 3 percentá.

Nová stanica doposiaľ vysielala reklamu len po 17-tej hodine. Aj napriek tomu odvysielala 4 069 televíznych spotov v rámci 852 reklamných brejkov a 29 sponzorských blokov.

Najdrahší reklamný brejk bol odvysielaný v utorok 16.10.2012 o 21:26. V  tento deň bol o 22:31 zároveň odvysielaný aj najdlhší reklamný blok, ktorý trval 4 minúty 5 sekúnd.

Výdavky na reklamu a sponzoring na TV Dajto dosiahli takmer 756 tisíc eur. Podiel jednotlivých staníc Markíza Group je nasledovný:

 

Stanica

výdavky v €

% podiel

TV DAJTO

755 837 €

1,8%

TV DOMA

5 530 904 €

12,9%

TV MARKIZA

36 581 173 €

85,3%

 SPOLU

42 867 914 €

100,0%

 

 

Rebríček najväčších zadávateľov reklamy na TV Dajto vedie kozmetická firma Coty.  Za ňou nasleduje pivovar Budweiser Budvar a automobilka Toyota.

 

 

TOP 10 zadávateľov

Výdavky v €

1

COTY

77 333 €

2

BUDWEISER BUDVAR

73 338 €

3

TOYOTA MOTOR SLOVAKIA

67 867 €

4

AAA AUTO

66 809 €

5

ČESKOSLOVENSKÁ OBCHODNÁ BANKA

59 008 €

6

CONTINENTAL MATADOR TRUCK TIRES

39 750 €

7

CELEBRATION

33 565 €

8

ALLIANZ SLOVENSKA POISŤOVŇA

29 192 €

9

MSC SUZUKI SLOVENSKO

28 211 €

10

HEINEKEN SLOVENSKO

27 168 €

 

 

Sponzorské odkazy k programom TV Dajto využili v prvých 2 mesiacoch vysielania televíznej stanice títo zadávatelia:

 

Zadávateľ

Výdavky v €

HEINEKEN SLOVENSKO

8 657 €

PARTNERI SFZ

6 358 €

SLOVAKTUAL

2 622 €

UPC BROADBAND SLOVAKIA

1 794 €

 

 

Najviac komunikovanou komoditou bolo pivo, autá a autobazáry. Poradie 10-tich najviac komunikovaných segmentov potvrdzuje cieľovú skupinu TV Dajto.

 

 

Segment

Výdavky v €

1

PIVO

109 163 €

2

OSOBNÉ AUTOMOBILY

107 849 €

3

AUTOBAZÁRY

66 809 €

4

ÚČTY (BEŽNÉ, TERMÍNOVANÉ)

59 008 €

5

TERÉNNE AUTOMOBILY

42 042 €

6

KONCERTY

41 643 €

7

PREZENTÁCIA VÝROBCOV PNEUMATÍK

39 750 €

8

PÁNSKE PARFÉMY, VONE

32 991 €

9

ŽIVOTNÉ POISTENIE

29 192 €

10

SPRCHOVÉ GÉLY

28 598 €

 

 

Tieto informácie vyplývajú z monitoringu reklamy a reklamných výdavkov, ktorý realizuje agentúra TNS Slovakia.

Zdroj: tns

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. december 2025 18:50