„Televízia TA3 ako jediná spomedzi slovenských televízií venovala voľbám do VÚC mimoriadnu pozornosť. Vytvorili sme špeciálne formáty, ktoré sme vysielali – ako v prvom kole, tak aj v druhom kole volieb – naživo zo všetkých samosprávnych krajov. Naším cieľom bolo, aby mal divák možnosť získať k všetkým kandidujúcim na posty predsedov samosprávnych krajov komplexný pohľad a na základe toho sa rozhodnúť,“ hodnotí Peter Bielik, moderátor volebného vysielania.
Sledovanosť druhého kola volieb do VÚC
Televízia TA3 počas celého víkendu naživo vysielala všetky aktuálne informácie z priebehu volieb, ako aj postupne zverejňované výsledky. Po zatvorení volebných miestností sme v sobotu večer po 22:00 odštartovali TA3 špeciál, ktorý sa spolu s hosťami venoval výsledkom volieb. TA3 špeciál diváci mohli sledovať aj v nedeľnej repríze. Celkovo si ho pozrelo 915 000 divákov. Premiéra TA3 špeciálu dosiahla podiel na trhu 6,6 %. Najsledovanejší bol v kategórii manažérov s vysokoškolským vzdelaním, kde dosiahol podiel na trhu v premiére 13,1 %.
Nedeľné predpoludnie patrí na TA3 tradične politicko-diskusnej relácii V politike. Televízia ako prvá na Slovensku predstavila naživo víťazov druhého kola volieb do VÚC. Celkovo si reláciu v premiére a vo večernej repríze pozrelo takmer 570 000 divákov. Premiéra relácie dosiahla podiel na trhu v hodnote 11 %. Opätovne bola relácia divácky najsilnejšia v kategórii manažérov s vysokoškolským vzdelaním.
Zdroj: TA3