StoryEditor

Stop vysokým úrokom, hlási ZUNO v novej kampani

13.01.2014, 09:56

Direct banka ZUNO má novú digitálnu kampaň, v rámci ktorej môžu jej klienti ušetriť na pôžičke až 720 eur.

Retro banky nemajú šancu – aj v tomto duchu sa nesie januárová kampaň, ktorú ZUNO spúšťa na Slovensku i v Českej republike. Novinkou, ktorú banka v kampani prinesie, je refinancovanie pôžičiek mladších ako 1 mesiac. Klienti si môžu znovu premyslieť, koľko budú splácať svojej banke. So správnou ponukou môžu presunúť svoj úver do inej banky a ušetriť tak nemalé čiastky.

Reklamné spoty (15 a 25 sekundové) si televízni diváci budú môcť pozrieť na TV JOJ a JOJ PLUS. Kampaň bude podporená taktiež online bannermi, PPC a CRM, v trvaní od 13. januára do 2. februára. Ústredným prvkom kampane je logotyp – STOP VYSOKÝM ÚROKOM.

V tejto kampani predstavujeme špeciálne podmienky pre refinancovanie. Až do začiatku februára môžu svoju nevýhodnú pôžičku s nami refinancovať všetci tí, ktorí sa ku koncu roku nechali prehovoriť na nevýhodnú pôžičku v retro bankách,“ hovorí Bohdan Fedor, šéf marketingu direct banky ZUNO. „Ľudia už nemusia čakať tri mesiace, počas ktorých je štandardne nutné pôžičku splácať pred tým, ako ju možno preniesť do inej banky. V ZUNO navyše ponúkame len tri úrokové sadzby, s ktorými klient vždy vie akú ponuku dostane.“

Kampaň pripravila Zaraguza Digital, reklamná agentúra, ktorá so ZUNO spolupracuje od mája minulého roku. Nákup mediálneho priestoru zabezpečila ZenithOptimedia. Táto kampaň je poslednou retro kampaňou ZUNO. Od 1. februára totiž direct banka pripravuje ďalšie novinky a úplne novú kampaň.

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. máj 2025 13:29