Najčítanejší denník Nový Čas priniesol po prvýkrát vôňu Vianoc na každú svoju stranu.
Čuchové vnemy v nás vyvolávajú rôzne emócie. Vedia rýchlo navodiť pocit pohody, radosti, či vyvolať spomienku. Spájať pekné zážitky s peknými vôňami, sa rozhodol aj Nový Čas. Celý denník tak vonia škoricou, ktorá je jednoznačným symbolom prichádzajúcich Vianoc.
Najčítanejší denník tak svojich čitateľov potešil práve pred Vianocami a priniesol im príjemný zážitok nielen z čítania piatkového vydania, ale zároveň im vniesol do domácnosti sviatočnú atmosféru.
„Nový Čas pripravil pre svojich čitateľov vianočný darček,“ uvádza Tatiana Ďuricová, senior brand manažérka denníka Nový Čas, „vianočnú atmosféru je dnes z novín doslova cítiť. “ dopĺňa.
Zdroj: Ringier Axel Springer Slovakia