Podľa country managera slovenskej pobočky POS Media je vždy ťažšie opakovane obhájiť pozíciu. Dopomohli k tomu hlavne pozitívne výsledky v celom roku 2014.
„Posledný rok bol pre nás veľmi náročný, ale podarilo sa nám nielen udržať, ale hlavne zvýšiť naše tržby. To by nebolo možné bez nových služieb, ktoré poskytujeme našim zákazníkom z radu najväčších zadávateľov reklamy. Nech už je to posilnenie promo aktivít v reťazcoch (ochutnávky, predvádzanie akcií),alebo nové reklamné nosiče, o ktoré je veľký záujem. Ponúkame veľké inštalácie v reťazcoch, ako je napríklad branding celej uličky, vstupné brány alebo výrazné regálové rámy vrátane osvetlenia. Sme schopní naším zákazníkom navrhnúť kreatívne afungujúce riešenie ich kampane, čo je najviac vidieť na zvýšení predaja promovaných výrobkov. Intenzívne sa venujeme aj reklamným kampaniam na vysokých školách na celom Slovensku, čo rozširuje portfólio našich potenciálnych klientov o non-FMCG značky”, popisuje cestu k obhajobe titulu Branislav Guštafík, country manager POS Media Slovakia.
POS Media je na Slovensku vedúcou spoločnosťou v oblasti in-store reklamy a partnerom pre všetkých zadávateľov, ktorí chcú ovplyvniť nákupnésprávanie koncových zákazníkov. Neobmedzuje salen na obchodné reťazce, svoje aktivity naďalejrozvíja v nákupných centrách, na stredných, vysokých školách a čerpacích staniciach.
Zdroj: POS Media